xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
342
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPod sætter musikken i centrum - The Original Device (iPod)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
K: iPod nano 8gb
Kategori: iPod sætter musikken i centrum - The Original Device (iPod)


3580

34
28. marts 2015 @ 11:48
Virtual Machine
Hej

Nogen der vil sælge sådan en fætter? :)
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  4
0
  808

15

0
29. marts 2015 @ 23:57
Nyt medlem
Hvilken model? jeg har en 6.g liggende..

1045

26
30. marts 2015 @ 00:37
Stormogul
Lars Sejerup skrev: Hej

Nogen der vil sælge sådan en fætter? :)


Vil du dog ikke overveje, hvis du enlig har brug for yderligere dimser i dit hjem, og få ordnet din Airplay først?

Du er også velkommen til, at respondere på dit tidligere indlæg og mit svar vedrørende
"Apple datacenter vedViborg"
.

Lars Sejerup skrev: Tror i at der vil være nogle af de mest indædte Apple haters der vil flytte fra Viborg når nu Apples datacenter skal være med til at varme deres huse op?


Måske, Lars, måske er det på tide at du udvider din horisont, og bruger din energi på andre udfordringer og bekymringer? Noget der kan flytte dine negative tanker om had, til en positiv tankegang om dine medmennesker og deres tilgang til livet - praktisk og teoretisk.

Jeg har fundet et sted, hvor du faktisk kan kombinere din interesse for Apple-produkter med åndelig ro. Her er det muligt at finde nogle sjælsfrænder, der deler din uro og I kan måske I fællesskab få svar på livets svære spørgsmål.

Aktiviteter i Viborg

NB! Se tilbuddet på højre side.


Klø på
Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

3580

34
30. marts 2015 @ 15:33
Virtual Machine
Beman skrev:
Lars Sejerup skrev: Hej

Nogen der vil sælge sådan en fætter? :)


Vil du dog ikke overveje, hvis du enlig har brug for yderligere dimser i dit hjem, og få ordnet din Airplay først?

Du er også velkommen til, at respondere på dit tidligere indlæg og mit svar vedrørende
"Apple datacenter vedViborg"
.

Lars Sejerup skrev: Tror i at der vil være nogle af de mest indædte Apple haters der vil flytte fra Viborg når nu Apples datacenter skal være med til at varme deres huse op?


Måske, Lars, måske er det på tide at du udvider din horisont, og bruger din energi på andre udfordringer og bekymringer? Noget der kan flytte dine negative tanker om had, til en positiv tankegang om dine medmennesker og deres tilgang til livet - praktisk og teoretisk.

Jeg har fundet et sted, hvor du faktisk kan kombinere din interesse for Apple-produkter med åndelig ro. Her er det muligt at finde nogle sjælsfrænder, der deler din uro og I kan måske I fællesskab få svar på livets svære spørgsmål.

Aktiviteter i Viborg

NB! Se tilbuddet på højre side.


Klø på


Wow! Den kom kom godt nok fra en uventet side. Jeg er slet ikke negativ overhovedet, og ret overrasket over den måde du tiltaler mig på. Du har jo total misforstået mig. Og det lader til, at du har fået en lidt negativ holdning mod mig blot fordi jeg mangler en iPod, som jeg skal bruge fordi det bliver bedre vejr og skal ud og jogge. Det med den datacenter var blot humor som, du bedes ikke at tage på dig som alvår eller noget personlig. Jeg troede at det var safe at komme med sodan en joke herinde fordi det er et for Apple brugere.

Stop det vrøvl med sjælefred. Jeg kunne næsten komme til at tro, at det var dig der havde brug for sjælefred med form for hån indpakket i venlighed. Det hedder at 'patronisere', hvis du skulle være i tvivl. :)

Bor du i Viborg og er Apple hater? ;)
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
30. marts 2015 @ 15:35
Virtual Machine
rasmus østrøm skrev: Hvilken model? jeg har en 6.g liggende..


Model er ligemeget. Bare den er lille, så jeg ikke mæker til den, når jeg skal igang med at spæne rund i parker osv :)

Hvad er prisen, hvor befinder den sig og hvordan ser den ud?
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future