xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
342
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPod sætter musikken i centrum - The Original Device (iPod)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
slutte skærm til ipod/ipad
Kategori: iPod sætter musikken i centrum - The Original Device (iPod)


82

0
11. juli 2014 @ 12:19
Novice
Jeg har fået en "gammel" computerskærm, som jeg ville bruge til min gamle macbook, som har en død skærm, og som ekstra køkkenfjernsyn.
Vi bruger i forvejen ipads i køkkenet, men kunne godt tænke os lidt større billede.
Jeg har en converter fra ipad til vga, og det fungerer helt perfekt med min ipad 2 ios 5.1.1.
Men min ipod ios 6 viser kun billede når der kører noget video, og det var egentlig meningen også at kunne bruge den til fjernsyn. Det samme gør sig gældende med min datters iphone
Det kan jeg jo så også, men nu bliver jeg nervøs: Jeg bruger også min ipad i undervisning, hvor jeg har brug for, at billedet på skærmen bliver vist hele tiden og ikke kun når der kører en video. Hvis jeg opgraderer til ios 7, forsvinder den funktion så? Det er ret vigtigt for mig at det virker, og jeg kan jo ikke nedgradere efter at have opdateret.
Så er det ios det handler om, eller er det ipad<-> ipod/iphone?
Venlig hilsen
Per Dalskov
  5
0
  815

82

0
13. juli 2014 @ 14:19
Novice
Er der ingen der ved noget? - jeg kan godt se det er kluntet formuleret, men det vigtige er:
Viser min iPad altid det samme billede (også når jeg ikke kører video) på ekstern skærm og på "sig selv" hvis jeg opgraderer iOs?

252

0
13. juli 2014 @ 16:40
Juniormedlem
jeg tror du skal slå det der hedder Skærmdublering til.
dog har jeg kun erfaring med trådløs billed overførsel (appletv, chromecast, osv)
ìHere's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers.

82

0
13. juli 2014 @ 17:20
Novice
Tak for hjælpen - men hvor er det lige at jeg finder den? jeg har kigget indstillingerne igennem flere gange på iPads og iPod, men kan ikke finde det. Jeg ved godt den er på min macbook, men det hjælper lissom ikke rigtigt

1131

15
13. juli 2014 @ 18:27
Stormogul
Airplay dublering kommer kun frem hvis der et et apple tv.

på min gamle ipad der smider den ipad billedet over på tv'et hvis jeg smider HDMI stik i den apple adapter jeg har.
l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

82

0
13. juli 2014 @ 21:33
Novice
tja - det er også det der sker på min iPad2 med et vga stik, men altså ikke på de andre.
mystisk!