xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Hjælp til med at formulere Macnyt's næste EUA
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)


1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. maj 2014 @ 16:25
Stormogul
Hej alle,

Macnyt's eksisterende EULA (End User Agreement) har forældet og utidsvarende i nogens øjne og kunne trænge til en opdatering / erstatning.

Alle inviteres til, at deltage i udformningen af Macnyt's nye EUA og det foregår udelukkende i denne tråd.

Jeg (PP) har i sidste ende det endelige ansvar og dermed også for ordlyden i den nye EUA og derfor kan den ved min hånd ændres inden den aktiveres.

Men ærligt talt, lad os forsøge at lave den bedste EUA der findes på vegne af Macnyt.

Er der nogen der har lyst til at være ordstyrer i tråden eller opgaveleder, projektleder eller andet så meld jer i tråden og få opbakning til opgaven.

Måske har jeg en lille overraskelse når vi er færdige.

/PP
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  7
0
  12

4457

0
05. maj 2014 @ 16:43
Suspenderet
PowerPalle skrev: (..) Er der nogen der har lyst til at være ordstyrer i tråden eller opgaveleder, projektleder eller andet (..)

Jeg melder mig hermed gerne til hvervet.
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

8586

198
06. maj 2014 @ 08:30
Poseidon
Hvad er der galt med den nuværende?
Der var engang en Mac...

1905

187
PowerPalle (Administrator)
06. maj 2014 @ 08:49
Stormogul
Der er ikke nødvendigvis noget galt med den nuværende EUA men denne tråd muliggør, at der kan ske ændringer hvis det er relevant og hvis der er holdninger der understøtter dette.

/PP
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1139

12
06. maj 2014 @ 09:14
Stormogul
En lille ændring / tilføgelse.

Q: Hvordan kan jeg skifte e-mail adressen på min Macnyt-profil?

A: Du kan ændre din emailadresse i samme område, hvor du ændrer dine profileoplysninger. Bemærk dog, at du ikke kan ændre dit brugernavn selv. Dette kan kun gøres af administrator

8586

198
06. maj 2014 @ 09:47
Poseidon
Rolant skrev: En lille ændring / tilføgelse.

Q: Hvordan kan jeg skifte e-mail adressen på min Macnyt-profil?

A: Du kan ændre din emailadresse i samme område, hvor du ændrer dine profileoplysninger. Bemærk dog, at du ikke kan ændre dit brugernavn selv. Dette kan kun gøres af administrator

EULA, ikke FAQ'en.
Der var engang en Mac...

1139

12
06. maj 2014 @ 10:04
Stormogul
Sorry

138

0
06. maj 2014 @ 20:42
Novice
Der mangler et lovpligtigt element om brug af cookies (Google Analytics, DoubleClick og AdSense) med beskrivelse af, hvad de gør, og hvad man kan gøre for at slippe for dem.
[link=www.posterland.dk/page/Billedrammer/58]Billedrammer[/link] - [link=loveyourleads.com]Lead Generation[/link]