Hejsa
Hvis man har Spotify app på sit AW, skulle det så ikke være muligt at afspille, selv om den telefon det normalt er forbundet - er slukket, mit AW har 4G E-Sim.
Play from your wrist with Spotify on Apple Watch.
Takker - men det virker så desværre ikke.
Stig Bindner skrev:Takker - men det virker så desværre ikke.
Du er nødt til at fortælle mere præcist, hvor det går galt. Faktisk kan det være du selv opdager problemet, når du begynder at forklare i detaljer.
Den beder mig blot logge på Spotify via min iPhone.
Mens jeg har tråden igang: bør det ikke være muligt at afspille musik over AW (med telefon slukket), så man bruger
højtaleren på AW. Når jeg forsøger dette, så beder den mig oprette forbindelse til en enhed ?
Stig Bindner skrev:Den beder mig blot logge på Spotify via min iPhone.
Hvorfor er det et problem? Man skal vel altid logge ind på Spotify og de skal også vide om du har premium.
Mens jeg har tråden igang: bør det ikke være muligt at afspille musik over AW (med telefon slukket), så man bruger
højtaleren på AW. Når jeg forsøger dette, så beder den mig oprette forbindelse til en enhed ?
Det har altid krævet hovedtelefoner (forbundet til uret self.) at høre musik direkte fra uret.
Stig Bindner skrev:[…] bør det ikke være muligt at afspille musik over AW (med telefon slukket), så man bruger højtaleren på AW.
Medieafspilning via urets højttaler blev først tilføjet med Apple Watch Series 10 og Apple Watch Ultra 2.
Michael Rasmussen skrev:Stig Bindner skrev:[…] bør det ikke være muligt at afspille musik over AW (med telefon slukket), så man bruger højtaleren på AW.
Medieafspilning via urets højttaler blev først tilføjet med Apple Watch Series 10 og Apple Watch Ultra 2.
Ok, det er nyt for mig, men er heller ikke aktiv på AW fronten længere (skiftet til garmin til daglig brug, så kun fremme om sommeren som en micro iphone).
Mange tak for kompetente svar