Hvis nogen skulle være i tvivl om, hvorfor macnyt.dk svarede med underlige beskeder i det tidsrum.
… det ville enhver IT admin sige hvis han var kommet til at snuble over strømledningen.
Du skulle bare vide hvad der foregår…
Måske du kan pitche en reality TV-serie til TV3 og få støtte til Macnyt? "IT Administratoren og hans serverhule: En nervepirrende serie om netværksfejl, DDoS-angreb og kampen for at genstarte en kritisk server, mens sveden hagler af panden. En serie fyldt med fejlsøgning, opdateringer midt om natten og desperate forsøg på at redde tabte data fra en mislykket backup."
lyder som et spændende projekt, men jeg vil stadig ikke abonnere på tv3. :D
David Munch skrev:Måske du kan pitche en reality TV-serie til TV3 og få støtte til Macnyt? "IT Administratoren og hans serverhule: En nervepirrende serie om netværksfejl, DDoS-angreb og kampen for at genstarte en kritisk server, mens sveden hagler af panden. En serie fyldt med fejlsøgning, opdateringer midt om natten og desperate forsøg på at redde tabte data fra en mislykket backup."
Introducing mr Munch, lead character and main DDoS-whacker :)
Som Nihad skriver; nej til TV3
Spøg til side; det var blot et mindre serviceeftersyn.
(0; ˙ɹǝʌo ʇǝɹɯʎʞǝq ǝɹæʌ ʇɐ ʇǝƃou ǝʞʞᴉ ɹǝp ɹǝ 'pn ɹǝɥ uɐpås ɹǝs ǝʞʞᴉ ʇǝp ǝƃuæl åS
det var godt jeg kan dreje min skærm som en helikopter ...
Nihad skrev:det var godt jeg kan dreje min skærm som en helikopter ...
Crazy tune :) Den video må være noget for TV3