'Finder' virker ikke på min Imac (Sequoia 15.2). Den åbner fint osv, men viser ingen søgeresultater. Jeg har prøvet at google mig frem til en løsning, men har ikke fundet nogen løsning.
Er der mon nogen herinde der har et bud på hvad jeg stiller op?
Hej DrJazz
Prøv at beskrive lidt mere nuanceret, hvad det er der ikke virker. Hvad er det konkret du gør for at søge ...?
DrJazz skrev:'Finder' virker ikke på min Imac (Sequoia 15.2). Den åbner fint osv, men viser ingen søgeresultater. Jeg har prøvet at google mig frem til en løsning, men har ikke fundet nogen løsning.
Er der mon nogen herinde der har et bud på hvad jeg stiller op?
Hej PowerPalle,
tak for svar;
Jeg åbner finder - og den ser 'normal' ud.
Når jeg så, ude i menuen til venstre, trykker på en af 'favoritterne', ICloud, eller eksterne placeringer - så viser 'Finder' fint hvad der er på de forskellige placeringer.
Men når jeg laver en søgning (forstørrelsesglas) kommer der ingen resultater. 'Finder' viser at den søger på 'Denne Mac', samt på en af mine tilsluttede harddiske.
Hel PallMei,
tak for svar. Når jeg prøver at genopbygge Spotlight-indeks, skal jeg jo starte med at trække en mappe over i 'anonymitet' vinduet. Men så for jeg beskeden:
Fejl i privat liste
Emnet kunne hverken tilføjes eller fjernes på grand af en ukendt fejl.
What to do??
DrJazz skrev:Hel PallMei,
tak for svar. Når jeg prøver at genopbygge Spotlight-indeks, skal jeg jo starte med at trække en mappe over i 'anonymitet' vinduet. Men så for jeg beskeden:
Fejl i privat liste
Emnet kunne hverken tilføjes eller fjernes på grand af en ukendt fejl.What to do??
Har du prøvet at genstarte?
Prøv at køre førstehjælp i diskværktøj
Hvilken mappe er det du tilføjer og hvilke rettigheder har den under info?