Hejsa
Jeg søger anbefalinger/råd til hvor jeg kan få skiftet batteriet i et Series 7. grundet dets alder vil jeg ikke betale appples pris på 950kr for et skaldet batteri
Det må gerne være i København/storkøbenhavn
Tak hjælpen:-)
Jeg har med stor tilfredshed to-tre gange benyttet mig af MacMo på Amagerbrogade.
Jeg bruger dog FruitLab i Kolding nu, fordi jeg sidenhen er flyttet til Vestfyn.
Kasper Nørgård Sørensen skrev:Hejsa
Jeg søger anbefalinger/råd til hvor jeg kan få skiftet batteriet i et Series 7. grundet dets alder vil jeg ikke betale appples pris på 950kr for et skaldet batteri
Det må gerne være i København/storkøbenhavn
Tak hjælpen:-)
Skal ikke undre mig, hvis Apple sender en refurbished tilbage i stedet. Men Batteriet skal være 79% eller lavere.
Desværre kom jeg til at tabe mit ur og smadre glasset, sidst det var relevant for mig. Og den må desværre ikke have andre fysiske skader.
Tak skal du have. Dem prøver jeg at skrive til :-)
Nu er de fleste udgaver, vandtæt til enten svømning, snorkling og dykning. Tænk på ved et batteri skift, skal man sørge for at o-ringe skal være tætte igen og uret skal trykprøves for at vandtætheds garanti virker igen.
jeg bruger mit ultra til dykning ned til 40 meter og vil aldrig bruge uautoriseret sted.
Micheangelo skrev:Nu er de fleste udgaver, vandtæt til enten svømning, snorkling og dykning. Tænk på ved et batteri skift, skal man sørge for at o-ringe skal være tætte igen og uret skal trykprøves for at vandtætheds garanti virker igen.
jeg bruger mit ultra til dykning ned til 40 meter og vil aldrig bruge uautoriseret sted.
Det forstår jeg godt, når man skal mere end to meter ned. Men MacMo er (så vidt jeg da ved) Apple-certificeret, så mon ikke hans relevante reparationer er vandtætte?
Kasper Nørgård Sørensen skrev:Tak skal du have. Dem prøver jeg at skrive til :-)
Meld gerne tilbage hvad pris de tager, såfremt de overhovedet gør det.
Humac ville have lige under 3.000,- for det da jeg spurgte dem for et år siden, fordi de bare udskiftede hele uret.