xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
3
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
411
167
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Watch - Skift af batteri
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)

74

0
25. januar 2025 @ 14:55
Novice

Hejsa

Jeg søger anbefalinger/råd til hvor jeg kan få skiftet batteriet i et Series 7. grundet dets alder vil jeg ikke betale appples pris på 950kr for et skaldet batteri

Det må gerne være i København/storkøbenhavn

Tak hjælpen:-)

Jeg er kraftedeme da genial!
  6
0
  130

4767

446
25. januar 2025 @ 15:11
FPU

Jeg har med stor tilfredshed to-tre gange benyttet mig af  MacMo på Amagerbrogade.

Jeg bruger dog FruitLab i Kolding nu, fordi jeg sidenhen er flyttet til Vestfyn.

Spirituel Maskine

3025

411
PallMei (Skribent)
25. januar 2025 @ 15:28
Virtual Machine
Kasper Nørgård Sørensen skrev:

Hejsa

Jeg søger anbefalinger/råd til hvor jeg kan få skiftet batteriet i et Series 7. grundet dets alder vil jeg ikke betale appples pris på 950kr for et skaldet batteri

Det må gerne være i København/storkøbenhavn

Tak hjælpen:-)

Skal ikke undre mig, hvis Apple sender en refurbished tilbage i stedet. Men Batteriet skal være 79% eller lavere. 

Desværre kom jeg til at tabe mit ur og smadre glasset, sidst det var relevant for mig. Og den må desværre ikke have andre fysiske skader.

74

0
25. januar 2025 @ 16:48
Novice

Tak skal du have. Dem prøver jeg at skrive til :-)

Jeg er kraftedeme da genial!

98

8
25. januar 2025 @ 19:03
Novice

Nu er de fleste udgaver, vandtæt til enten svømning, snorkling og dykning. Tænk på ved et batteri skift, skal man sørge for at o-ringe skal være tætte igen og uret skal trykprøves for at vandtætheds garanti virker igen.

jeg bruger mit ultra til dykning ned til 40 meter og vil aldrig bruge uautoriseret sted.

4767

446
25. januar 2025 @ 20:43
FPU
Micheangelo skrev:

Nu er de fleste udgaver, vandtæt til enten svømning, snorkling og dykning. Tænk på ved et batteri skift, skal man sørge for at o-ringe skal være tætte igen og uret skal trykprøves for at vandtætheds garanti virker igen.

jeg bruger mit ultra til dykning ned til 40 meter og vil aldrig bruge uautoriseret sted.

Det forstår jeg godt, når man skal mere end to meter ned. Men MacMo er (så vidt jeg da ved) Apple-certificeret, så mon ikke hans relevante reparationer er vandtætte?

Spirituel Maskine

8661

212
I dag @ 10:56
Poseidon
Kasper Nørgård Sørensen skrev:

Tak skal du have. Dem prøver jeg at skrive til :-)

Meld gerne tilbage hvad pris de tager, såfremt de overhovedet gør det.

Humac ville have lige under 3.000,- for det da jeg spurgte dem for et år siden, fordi de bare udskiftede hele uret.

Der var engang en Mac...