Hej - jeg synes at jeg har slået lyd til alle steder, men alligevel kommer der ingen lyd på mit iWatch Ultra.
Når jeg beder den afspille, beder den om at jeg tilslutter mine earpods, og jeg vil gerne kunne
snakke i telefon osv. uden earpods, hvad kan der være galt ?
Du kan ikke spille musik, men er du sikker på at telefon ikke virker?
Min telefon virker fint. Når den er slukket, skal man kunne lave og modtage opkald på uret, det går også fint, folk kan høre mig, men der er ingen højtaler lyd på uret - overhovedet, og det skal der være.
Stig Bindner skrev:Min telefon virker fint. Når den er slukket, skal man kunne lave og modtage opkald på uret, det går også fint, folk kan høre mig, men der er ingen højtaler lyd på uret - overhovedet, og det skal der være.
Tjek højtaler/medhøre på ur og telefon. Det kan være lyden sendes til en enhed.
ps. Jeg er skiftet til Garmin og AW ligger i skuffen, så jeg er lidt rusten på området
Det burde den ikke, for der er heller ingen ringe tone - eller besked toner, heller ikke når man ændrer tonerne, så kommer der som regel en lille prøve på hvad det er for en tone man har valgt.
Stig Bindner skrev:Det burde den ikke, for der er heller ingen ringe tone - eller besked toner, heller ikke når man ændrer tonerne, så kommer der som regel en lille prøve på hvad det er for en tone man har valgt.
Genstart den
Er genstartet flere gange - det hjælper ikke
det har jeg prøvet på alm apple watch, det krævede en repration, så det måtte afsted og laves desværre.