Skal have en ny multifunktionsprinter med flg. features:
Skal bruges hjemme, så ingen stor produktion, ca. 25-50 print månedligt.
Er mest interesseret i at høre om jeres dårlige erfaringer, så dårlige printere kan udelukkes, men naturligvis også gerne gode erfaringer.
Har via Tænk kig på Brother DCP-L2620dw og Brother DCP-L2627dwe, men de ser ikke ud til at kunne køre på macOS, hvilket undrer mig.
På forhånd tak - og ha' en god dag!
...
Udover Mac-kompatibilitet ville jeg gå efter prisen på toner, altså pris pr. printet side.
Nogle mærker er sandsynligvis ret dyre at bruge, især hvis toner-patronerne er små og derfor skal skiftes ofte, og især hvis man kun kan købe originale toner-patroner.
Og husk, at der er forskel på duplex og fuld duplex; det er kun den sidstnævnte, som automatisk printer begge sider, inden den spytter siden ud.
Har tidligere haft Brother, et meget robust og langtlevende mærke - kigger lige nu på Brother DCPL-2627DW - skal lige måle i skabet, så den sidder lige i skabet
Jeg har en DCP-L2550DN (på kabel) - fungerer fint på macOS, både scan og print.
OK, tak for feedback. Har også valgt Brother, idet Brother DCPL-2627DW netop er hentet hos Elmitanten til kr. 1.699, og nu sidder lige i skabet - for første gang optræder en WiFi-printer her i huset, det bliver rart.
Min forrige printer var en lignende Brother-model, som holdt i lidt over 10 år - ser frem til samme holdbarhed med den nye.