Hej
Er der nogen, som har handlet hos refurbed.dk? Og kender noget til deres kvalitet og garanti etc.
Min iPad pro 2017 (tror jeg nok) begynder, at have flere problemer efter flere år håndtering, knækket skærm, svingende respons på touchskærmen, overgang nå den lader op via min iMac.
Jeg bruger den kun til internet, film, eboks og lign. Så jeg har næppe brug for en pro igen.
Hvis jeg køber en brugt, hvordan sikrer jeg mig bedst mod spyware, som måske kunne ligge på den nye maskine?
Tak for gode input.
Kent Amond Jørgensen skrev:Hej
Er der nogen, som har handlet hos refurbed.dk? Og kender noget til deres kvalitet og garanti etc.
Min iPad pro 2017 (tror jeg nok) begynder, at have flere problemer efter flere år håndtering, knækket skærm, svingende respons på touchskærmen, overgang nå den lader op via min iMac.
Jeg bruger den kun til internet, film, eboks og lign. Så jeg har næppe brug for en pro igen.Hvis jeg køber en brugt, hvordan sikrer jeg mig bedst mod spyware, som måske kunne ligge på den nye maskine?
Tak for gode input.
Hvis der er spyware på efter en nulstilling, så er vi ude i nogle aktøre der er så dygtige, at de nok skal finde vej uanset om du køber brugt eller ny.
Har ikke handlet der, men var tæt på, indtil jeg fandt et bedre tilbud andet steds. Du kan også overvejen green.dk (har heller ingen erfaringer med)
Tjek truspilot for erfaringer. Men de var positive for beggeJeg har købt en Mac Pro dér. Fandt senere ud af, deres priser er i den høje ende i forhold til eBay og DBA, alle optimeringer koster mindst en halv gang mere, end hvis du selv køber og installerer.
Købte senere samme model på eBay, bedre udstyret og væsentligt billigere. De er begge ca. lige gamle og bestykket ens. Jeg har endnu ikke kunnet spotte fordelen ved at handle hos refurbed.dk (udover, de er utrolig flinke og service minded).
Normalt har du også returret hos eBay, og de har desuden pengene retur politik, hvis ikke varen lever op til dine forventninger.
Jeg agiterer ikke for eBay, jeg prøver bare at fortælle, der er alternativer, og ét af dem, har jeg god erfaring med.
Leif Korreborg skrev:Jeg har købt en Mac Pro dér. Fandt senere ud af, deres priser er i den høje ende i forhold til eBay og DBA, alle optimeringer koster mindst en halv gang mere, end hvis du selv køber og installerer.
Købte senere samme model på eBay, bedre udstyret og væsentligt billigere. De er begge ca. lige gamle og bestykket ens. Jeg har endnu ikke kunnet spotte fordelen ved at handle hos refurbed.dk (udover, de er utrolig flinke og service minded).
Normalt har du også returret hos eBay, og de har desuden pengene retur politik, hvis ikke varen lever op til dine forventninger.
Jeg agiterer ikke for eBay, jeg prøver bare at fortælle, der er alternativer, og ét af dem, har jeg god erfaring med.
De giver et års garanti så vidt jeg husker
Ja, det er rigtigt. Det havde jeg ikke med. Jeg mener stadig, at det kan betale sig at se på, hvad man betaler for, og hvad man får. Men jeg burde have haft de 12 måneders garanti med.