Hej. Kan man indstille sin iPhone til at genstarte automatisk én gang i døgnet?
Tak. Det har jeg sat op. Det var mere hvis den selv slukkede og tændte. Men det er vist ikke muligt.
eriktorp skrev:
Tak. Det har jeg sat op. Det var mere hvis den selv slukkede og tændte. Men det er vist ikke muligt.
Teoretisk, men kan ikke få det til at virke, med mindre jeg sætter den til at give besked ved afvikling og så kræver den jeg bekræfter og dermed gør den det ikke af sig selv. I fald du bedre held, så er her hvordan det i princippet kan gøres:
Kan man ikke sætte sådan et skript til altid at køre på et specifikt tidspunkt?
David Munch skrev:Kan man ikke sætte sådan et skript til altid at køre på et specifikt tidspunkt?
Jo, det er hvad jeg gør i punkt 4-5. Men lige præcis genstart, vil den ikke trigge uden at man beder den give besked og man bekræfter. Det er ikke særligt automatisk.
Andre ting som f.eks. at tænde lommelygten vil den godt. Det er nok igen Apple's formynderi, som gør at jeg har et anstrengt forhold til genveje app'en og ikke kan finde noget at bruge den til.
ps. Nu jeg har slettet alle mine gamle genveje og installeret release kandidaten af 18.1, passer mine instrukser ikke helt til brugerfladen.
Ah, fair nok da.
Genvejsappen er god til at lave genveje, men ikke til at gøre praktiske ting når man ikke aktivt bruger den givne enhed er jeg også kommet frem til.