Jeg har hidtil kun haft haptisk lyd på alle funktioner, men nu er den begyndt også at komme med et lille "pling" ved nogle af funktioner - eksempelvis ved tilslutning af oplader. Til at leve med, men jeg ville gerne kun have haptisk. Jeg har tilsluttet det overalt hvor jeg kan i indstillinger - jeg mangler en "kun haptisk overalt", men den findes nok ikke. Jeg synes ikke jeg har kunne finde hjælp på Apple Support.
MichaelCorfitsen skrev:Jeg har hidtil kun haft haptisk lyd på alle funktioner, men nu er den begyndt også at komme med et lille "pling" ved nogle af funktioner - eksempelvis ved tilslutning af oplader. Til at leve med, men jeg ville gerne kun have haptisk. Jeg har tilsluttet det overalt hvor jeg kan i indstillinger - jeg mangler en "kun haptisk overalt", men den findes nok ikke. Jeg synes ikke jeg har kunne finde hjælp på Apple Support.
Jeg er forvirret, fordi haptisk feedback er vibration som erstatning eller supplement til lyd.
Kun haptisk, er lydløst. Nu ved jeg ikke hvilken telefon du har, men indtil for nyligt var det kontakten og volume knapperne.
Kig evt under Indstillinger > Lyd/Haptisk feedback, hvis du vil fintune.
Så har jeg ikke beskrevet det godt nok. Jeg vil ikke have nogen lyd, kun haptisk(vibration). Som nævnt er det en iPhone 12.
MichaelCorfitsen skrev:Så har jeg ikke beskrevet det godt nok. Jeg vil ikke have nogen lyd, kun haptisk(vibration). Som nævnt er det en iPhone 12.
Jo, men er det ikke det samme lydløs som du aktivere med kontakten på venstre side af telefonen
Nu er der system i det - jo, jeg må have "vippet" lydløs ved en fejl. Nu er det som jeg ønsker. Tak.
MichaelCorfitsen skrev:Nu er der system i det - jo, jeg må have "vippet" lydløs ved en fejl. Nu er det som jeg ønsker. Tak.
👍