xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
383
161
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple konto
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


103

8
13. oktober 2024 @ 17:13
Novice

Er der nogen med erfaringer de vil give videre i forhold til Apples ændring fra AppleID til Apple konto.

Jeg har prøvet at forstå noget af det og har en idé om at det er starten på noget nyt der introduceres senere.

Jeg er ikke rigtig stødt på noget om emnet. Jeg har lavet en skitse plan over Apples opbygning som jeg har benyttet til at forklare Apple universet. Muligvis skal den omgøres eller er blevet overflødig. Efterhånden er konfigureringen af familiedeling mm blevet en udfordring for de fleste familier og når man syns man har styr på det kommer der ændringer som er vigtigt at forstå For at undgå ulykker. Det værste jeg har udredet er en voksen som var kommet til at tildele sin ni-årrige søn administrator rollen. En spændende opgave som lykkedes uden tab af data eller rettigheder.

Min erfaring er at få startet korrekt op, men det er ikke let når man ikke har overblik i starten.

Jeg finder at Apples nye tiltag om Gendannelseskontakt og Arvekontakter som ekstrem vigtige, når man bruger systemerne fuldt ud.

  1
1
  131

8630

206
13. oktober 2024 @ 21:08
Poseidon

Apple ID og Apple Konto er præcist det samme. Det er bare en navneændring.

Der var engang en Mac...