xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
381
161
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)
macnyt  /  forum  /  emne
Noget underligt noget (fra tråd MapMyRun hjemmeside nede?.)
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)


481

19
10. oktober 2024 @ 11:55
Seniormedlem

Jeg har svaret på Tonny Freimanis`med:

Tak for svar. Som skrevet, jeg har valgt - flere gange - at fjerne alle kager (det er få faste sider jeg bruger, så jeg logger bare ind igen) men det har ikke hjulpe Safari, Firefox og Chrome bare en hvid side.

Da jeg ser på tråden igen stå afsender af dette som "hariiscarlos" og hvis jeg vil kommentere på dette indlæg bliver det fra "hariiscarlos". Ser jeg på profilen af denne er brugernavnet "EliWesth" og ny september 2024. Navnet EliWesth synes jeg (måske indbildt) jeg har set i min chat med MMR - men måske er det bare mig. Men at mit indlæg bliver overtaget af en anden er da besynderligt.

  1
0
  87

4696

415
10. oktober 2024 @ 15:05
FPU

Du har ret; det er noget underligt noget, at du pludselig hedder "harisicarlos", hvilket lyder som en person, som nppe forstår dansk.

Og jeg ser det også, så det er altså ikke kun dig, som ser det i din egen browser.

Men jeg er da ked af, at mine fiduser ikke var særlig gode fiduser. Lige nu er jeg tom for idéer, men det kan jo være, at jeg kommer på noget på et senere tidspunkt.

Spirituel Maskine