Nu er der gået mere end en uge, hvor ingen butikker har iPhone 16 pro Max på lager. Får butikkerne ikke ret mange af gangen, eller hvad går der galt? Og leveringstiden bliver de ved med at rykke.
Tænker det til del er en strategi om at være eftertragtet og sige. Hey det var udsolgt længe. Folk har revet dem af hylderne. Husk Apple stort set aldrig hvis nogensinde har oplyst salgs tal. Så ingen kan modsige dem omkring at de bliver revet af hylderne pga stor efterspørgsel modsat lav levering.
Hej
CBB Mobil siger de har den på lager, levering 1 til 3 dage...
Mvh
eriktorp skrev:Generelt er lager noget man vil undgå i detail-handel. Især her i starten gætter jeg på at det køre efter "fjernlager" modellen.
Nu er der gået mere end en uge, hvor ingen butikker har iPhone 16 pro Max på lager. Får butikkerne ikke ret mange af gangen, eller hvad går der galt? Og leveringstiden bliver de ved med at rykke.
For mange år siden, der arbejdede jeg i elektronikbranchen, og Apple produkter var ikke noget der var prioriteret højt i Danmark ved første sending. Altid meget begrænset antal til at starte med.
jeg tror Apple har rigeligt på lager, men at det er som pjock skriver, for at opretholde en efterspørgsel.
Apple ved jo at de nok skal sælge, der er jo ikke andre med det OS, men dumt er det🤷🏻♂️
Nåede at få fat på en sort 16 pro Max. Skulle gerne komme tirsdag i næste uge
Så fik jeg en sort 16 pro Max. Det der titanium er mega lækkert. .