xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
378
161
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Fjerne notifikation om opdatering til 18
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


562

9
20. september 2024 @ 16:43
Kaptajn

Jeg har en iPhone 13 Pro med iOS 17. Som bekendt er der nu kommet nr 18. Da jeg af princip aldrig opdaterer når Apple kommer med et ny udgave af deres styresystemer før en senere version og det  hvad enten det drejer sig om mine computere eller min iPhone irriterer det mig jeg skal se den lille røde cirkel som nu sidder på symbolet for indstillinger. Er der en måde at fjerne denne notifikation.? 

  2
0
  54

2833

378
PallMei (Skribent)
20. september 2024 @ 17:26
Bit kongen
Ketilbjorn Jonsen skrev:

Jeg har en iPhone 13 Pro med iOS 17. Som bekendt er der nu kommet nr 18. Da jeg af princip aldrig opdaterer når Apple kommer med et ny udgave af deres styresystemer før en senere version og det  hvad enten det drejer sig om mine computere eller min iPhone irriterer det mig jeg skal se den lille røde cirkel som nu sidder på symbolet for indstillinger. Er der en måde at fjerne denne notifikation.? 

Der er også kommet en ny IOS 17 version. Mon ikke den forsvinder, hvis du opdatere til den


4672

415
20. september 2024 @ 20:16
FPU

Det kan næppe lade sig gøre, når der opgraderes til "heltal":

Lad os sige, at en iPhone er opgraderet til iOS 17.1. Når der så kommer en 17.2, kan man et eller andet sted i indstillinger bede telefonen om at ignorere små-opdateringerne.

Men i det øjeblik der så bliver rullet et nyt, fint iOS 18 ud, får man den røde dut, og den bliver der, indtil man overgiver sig.

Da jeg købte min 12 Mini med iOS 16 på, havde jeg ikke rød dut på ikonen, når der kom små-rettelser, men fra den da iOS 17 blev lanceret, dukkede dutten op, og den har siddet der trofast lige siden.

Spirituel Maskine