xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
377
160
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
"Opdater dine betalingsoplysninger"
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


456

8
31. august 2024 @ 20:04
Seniormedlem

l morges var der rødt flag i mit maskinrum. Apple kunne ikke trække de månedlige 9 kroner fra min konto.

Jeg opdaterede mine betalingsoplysninger, som ellers ikke har været ændret i flere måneder .

Skrev igen nummeret, måned og år samt security code.

Og fik så at vide at "Din betalingsmetode blev afvist. Opdater den, eller tilføj en ny betalingsmetode, og prøv igen".

Har nu prøvet adskillige gange  Har også prøvet med min kones kreditkort. Det bliver også afvist,

Skal nævne at min tlf er en iPhone2020 2. generation (SE) og er opdateret til iOS 17.6.1. Og der er penge på både fruens og mit eget visakort . 

Er det mon fordi Apple vil have mig til at bruge Applepay, ellerer der andre der har mødt problemet


  6
0
  338

2833

377
PallMei (Skribent)
31. august 2024 @ 22:20
Bit kongen

Jeg kan ikke helt blive klog på dit problem, men så vidt jeg husker, så acceptere Apple ikke virtuelle kreditkort.


4672

415
01. september 2024 @ 00:04
FPU

Hvis det ikke er et phishing-forsøg fra trediepart, vil jeg forslå at prøve at fjerne det genstridige kreditkort fra din Apple-konto og så genoprette det.

Du kan også ringe til Apple Danmark på mandag og bede om en naturlig forklaring på 80 24 08 35 (9-19).

Spirituel Maskine

456

8
01. september 2024 @ 10:26
Seniormedlem

Tak for svar!

Idag har jeg fået besked om at de 9 kr er blevet trukket.  
Så ringer og spørger Apple i morgen og spærrer mit kort indtil da!


8630

205
02. september 2024 @ 07:21
Poseidon

Jeg prøvede i ihærdigt at starte et iOS abonnement op i forgårs, og det kunne bare ikke lykkedes, da min Apple Pay med fungerende kort (x 2) hele tiden blev afvist. Det fungerede først da jeg brugte min hustrus telefon (Appen er familieabonnementsdeling). I dag i Sommerland Sjælland blev begge vores Apple Pay afvist i butikkerne. 

Så tror at Apple har lidt Apple Pay problemer pt.

Der var engang en Mac...

28

2
02. september 2024 @ 10:50
Let øvet

Når jeg har problemer med apple så går jeg til denne side fra apple,har bookmaker den så den altig er tilgængelig.


https://www.apple.com/support/systemstatus/


825

10
02. september 2024 @ 11:56
Veteran

Lige præcis - problemer med Apple Pay.

Stig Bindner