xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
377
160
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple TV + DRTV App = Dårlig kombination
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


1938

198
PowerPalle (Administrator)
29. august 2024 @ 19:19
Stormogul

Jeg har flere generationer af Apple TV og de er alle opdateret til teste tvOS-version. Igennem det sidste år (mindst) har der ikke været andet end problemer med DRTV App'en på AppleTV af mange og varierende karakter. Jeg oplever på ingen måde lignende skavanker med de fleste andre streaming-App's på AppleTV bokse.

Hvad er andre oplevelser med DRTV App'en på AppleTV bokse? Jeg er nysgerrig.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  8
2
  377

8630

205
29. august 2024 @ 21:25
Poseidon

Vi oplever ingen problemer. Hvad oplever du da?

Der var engang en Mac...

366

13
puggaard (Skribent)
29. august 2024 @ 22:39
Lærling

jeg oplever ofte at jeg skal logge ind igen og igen... lidt for ofte desværre. 

Dertil kommer der også fejlmeldinger fra tid til anden: diverse fejlkoder på hvid skærm eller at der ikke er forbindelse til internet trods andre apps kører fint. Genstart af app'en hjælper dog altid. 

Det er det samme på hele hyttens 4 stk. Apple TV 4K

mvh. Peter

1702

53
30. august 2024 @ 00:28
Stormogul
puggaard skrev:

jeg oplever ofte at jeg skal logge ind igen og igen... lidt for ofte desværre. 

Dertil kommer der også fejlmeldinger fra tid til anden: diverse fejlkoder på hvid skærm eller at der ikke er forbindelse til internet trods andre apps kører fint. Genstart af app'en hjælper dog altid. 

Det er det samme på hele hyttens 4 stk. Apple TV 4K

Det med at skulle logge ind er et mega kendt problem men virker som om DR ikke rigtig gider ligge kræfterne i at få det løst.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1721

43
30. august 2024 @ 05:43
Stormogul

Vi har også disse problemer på begge vores Apple TV.



1445

23
30. august 2024 @ 07:20
Stormogul

Begge min AppleTV er der også problemer med DR app. Stort set hver gang jeg åbner appen, så kan jeg starte med at logge ind.
af og til, så lukker den pludselig appen ned midt i det program jeg nu ser. Ingen fejlmeldinger eller noget, lukker bare ned. Virkelig en dårlig app de har lavet.

Noget andet, så forstår jeg ikke, at når man skal søge i appen, så er der ikke meget forskel på hvilket bogstav man står på. Jeg føler det rigtig svært at se hvor jeg er henne på det alfabet. Bevares, jeg ser heller ikke perfekt mere, men i andre apps har jeg ingen problemer. 


14

2
30. august 2024 @ 18:49
Nyt medlem

Har endnu ikke accepteret cookies eller logget ind.

Er i kommunikation med både Datatilsynet og Forbrugerombudsmanden.

Når man ikke kan "opte" ud af abonnement er det problematisk at De forlanger yderligere betaling i form af private data.

Hver gang jeg åbner DR app, beder den om accept af cookies (Nej Tak, tryk tilbageknap) en meget sjælden gang får jeg den hvide skærm. Så måske er det bedre IKKE at logge ind og takke nej til cookies.


1277

37
30. august 2024 @ 22:05
Stormogul
angelodk skrev:


af og til, så lukker den pludselig appen ned midt i det program jeg nu ser. Ingen fejlmeldinger eller noget, lukker bare ned.

Oplever jeg også 😡

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

98

8
04. september 2024 @ 15:58
Novice

Jeg benytter ikke AppleTV idet jeg har en Macmini koblet til. Men mit Samsung TVnetop 2 år gammel hvorved Samsung ikke opdatere det mere. Jeg har været i kontakt med DR angående den dårlige software de benytter samt deres låsning af programmer pga licens fra underselskaber der leverer TV til DR.

Jeg finder at de 4 mia vi betaler for dansk TV er alt for meget i forhold til kvaliteten.

Flere programmer kan ikke åbnes på mit TV. Der er jeg nødt til at benytte min Mac.

Frustrerende behandling af kunderne.