xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
377
160
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Ny Event 9 Sep.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1702

53
26. august 2024 @ 23:18
Stormogul

ja så kom september mdrs event, spændt om der er nogen overraskelser.

It’s Glowtime

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  16
1
  465

4672

415
27. august 2024 @ 09:15
FPU

Det handler åbenbart mest om de kommende iPhones, Apple Watches, og om opdateringer af operativsystemer til de forskellige wearables.

Selv skal jeg ikke have udskiftet noget, men mener I, at I har behov for ny funktionalitet?

Større urskiver i Apple Watches?

Endnu kraftigere CPU i iPhones?

Flere/større kameraer i iPhones?

Andre ting, som I savner?

Spirituel Maskine

2290

160
27. august 2024 @ 11:10
ASCII jonglør

De fleste af os har vel egentlig, hvad vi skal bruge? Altså ingen grund til at fylde Apples JvA-pengetank yderligere op. En 100% virtuel iPhone Hyperspace ville dog være okay, for så slap man for at slæbe rundt på dén - men der går nok en Linda & Valentinsk RumTid, før den slags bliver muligt.

Så jeg venter   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1702

53
27. august 2024 @ 12:33
Stormogul

jeg har de sidste mange år sagt at jeg ikke ville opgradere når de lancerede en ny iPhone og har også sagt sådan i år men nu når vi nærmer os, så er jeg ikke så sikker mere haha iPhone er nok min svageste side haha har stort set haft alle årgange pånær 2 så ender nok med en 16 pro også :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

686

26
27. august 2024 @ 12:47
Veteran

Det bliver spændende at se, om de kommer med noget helt nyt eller om det er som forventet. Mon ikke det bare er lidt opdateringer hist og her uden noget særligt. 

Jeg ved ikke, om jeg nødvendigvis har brug for noget hurtigere eller vildere. Mit ur er 3 år gammelt nu, og fungere fuldstændig som det skal - Jeg tror jeg kommer til at bruge det indtil batteriet dør. Hastighedsmæssigt er det som nyt. 

I forhold til telefonen, så synes jeg ikke længere det giver mening at skifte hvert år. Men den bruges også aktivt i mange timer om dagen, så det er også et punkt som skal virke - hvorfor det giver mening at skifte lidt oftere. Men vi kan jo alle leve med noget der er et par år gammelt :-) 



173

6
28. august 2024 @ 08:21
Novice

Apple Intelligence bliver genialt.


8630

205
28. august 2024 @ 09:30
Poseidon
Tonny Freimanis skrev:

Det handler åbenbart mest om de kommende iPhones, Apple Watches, og om opdateringer af operativsystemer til de forskellige wearables.

Selv skal jeg ikke have udskiftet noget, men mener I, at I har behov for ny funktionalitet?

Tyndere ur med bedre batteritid tak. Bedre batteritid i telefonerne ville også være dejligt. Og jeg ser meget frem til Apple Intelligence, da jeg forventer det er noget jeg kommer til at bruge rigtigt, rigtigt, meget.

Og selvfølgelig mindre priser over hele linjen.   

Der var engang en Mac...

4672

415
28. august 2024 @ 18:06
FPU
David Munch skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Det handler åbenbart mest om de kommende iPhones, Apple Watches, og om opdateringer af operativsystemer til de forskellige wearables.

Selv skal jeg ikke have udskiftet noget, men mener I, at I har behov for ny funktionalitet?

Tyndere ur med bedre batteritid tak. Bedre batteritid i telefonerne ville også være dejligt. Og jeg ser meget frem til Apple Intelligence, da jeg forventer det er noget jeg kommer til at bruge rigtigt, rigtigt, meget.

Og selvfølgelig mindre priser over hele linjen.   

Det dér med priserne. Der tror jeg, at du er nødt til at hoppe over i et parallelt univers. :0)

Spirituel Maskine

1445

23
29. august 2024 @ 06:56
Stormogul

Der er jo ikke sket de helt store revolutionerende ting med iPhone de sidste mange år, og rygterne plejer altid at passe, så det der overraskelses moment man havde på et tidspunkt, det er jo, desværre, helt væk. I hvert fald for mig.

Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere. 


8630

205
29. august 2024 @ 07:36
Poseidon
angelodk skrev:
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.

Det er folk som dig som er skyld i de er så dyre nu! Apple ved de sælger færre, så for at tjene det samme, hæver de prisen. Kan du så købe nogle flere, noget oftere!

Der var engang en Mac...

4672

415
29. august 2024 @ 08:00
FPU
David Munch skrev:
angelodk skrev:
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.

Det er folk som dig som er skyld i de er så dyre nu! Apple ved de sælger færre, så for at tjene det samme, hæver de prisen. Kan du så købe nogle flere, noget oftere!

Hvis de lavede en iPhone 16 Mini, ville jeg overveje det.

Men det gør de ikke, så det gør jeg ikke.

Spirituel Maskine

1445

23
29. august 2024 @ 14:13
Stormogul
David Munch skrev:
angelodk skrev:
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.

Det er folk som dig som er skyld i de er så dyre nu! Apple ved de sælger færre, så for at tjene det samme, hæver de prisen. Kan du så købe nogle flere, noget oftere!

Javel, det er da min skyld😂
Jeg køber ny hvert år fra nu af🤪


4672

415
29. august 2024 @ 17:31
FPU
angelodk skrev:
David Munch skrev:
angelodk skrev:
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.

Det er folk som dig som er skyld i de er så dyre nu! Apple ved de sælger færre, så for at tjene det samme, hæver de prisen. Kan du så købe nogle flere, noget oftere!

Javel, det er da min skyld😂
Jeg køber ny hvert år fra nu af🤪

Det er ikke nok. Du skal på mindst et dusin. :0)

Spirituel Maskine

8630

205
29. august 2024 @ 21:26
Poseidon

Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!   

Der var engang en Mac...

1445

23
30. august 2024 @ 07:16
Stormogul
David Munch skrev:

Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!   

Modtaget🫡 Er der en bestemt farve i ønsker?


4672

415
30. august 2024 @ 08:08
FPU
angelodk skrev:
David Munch skrev:

Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!   

Modtaget🫡 Er der en bestemt farve i ønsker?

Space Yellow.

Spirituel Maskine

8630

205
30. august 2024 @ 13:34
Poseidon
angelodk skrev:
David Munch skrev:

Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!   

Modtaget🫡 Er der en bestemt farve i ønsker?

Sådan en lækker skrig-neon-orange.

Der var engang en Mac...