ja så kom september mdrs event, spændt om der er nogen overraskelser.
Det handler åbenbart mest om de kommende iPhones, Apple Watches, og om opdateringer af operativsystemer til de forskellige wearables.
Selv skal jeg ikke have udskiftet noget, men mener I, at I har behov for ny funktionalitet?
Større urskiver i Apple Watches?
Endnu kraftigere CPU i iPhones?
Flere/større kameraer i iPhones?
Andre ting, som I savner?
De fleste af os har vel egentlig, hvad vi skal bruge? Altså ingen grund til at fylde Apples JvA-pengetank yderligere op. En 100% virtuel iPhone Hyperspace ville dog være okay, for så slap man for at slæbe rundt på dén - men der går nok en Linda & Valentinsk RumTid, før den slags bliver muligt.
Så jeg venter
jeg har de sidste mange år sagt at jeg ikke ville opgradere når de lancerede en ny iPhone og har også sagt sådan i år men nu når vi nærmer os, så er jeg ikke så sikker mere haha iPhone er nok min svageste side haha har stort set haft alle årgange pånær 2 så ender nok med en 16 pro også :)
Det bliver spændende at se, om de kommer med noget helt nyt eller om det er som forventet. Mon ikke det bare er lidt opdateringer hist og her uden noget særligt.
Jeg ved ikke, om jeg nødvendigvis har brug for noget hurtigere eller vildere. Mit ur er 3 år gammelt nu, og fungere fuldstændig som det skal - Jeg tror jeg kommer til at bruge det indtil batteriet dør. Hastighedsmæssigt er det som nyt.
I forhold til telefonen, så synes jeg ikke længere det giver mening at skifte hvert år. Men den bruges også aktivt i mange timer om dagen, så det er også et punkt som skal virke - hvorfor det giver mening at skifte lidt oftere. Men vi kan jo alle leve med noget der er et par år gammelt :-)
Apple Intelligence bliver genialt.
Tonny Freimanis skrev:Det handler åbenbart mest om de kommende iPhones, Apple Watches, og om opdateringer af operativsystemer til de forskellige wearables.
Selv skal jeg ikke have udskiftet noget, men mener I, at I har behov for ny funktionalitet?
Tyndere ur med bedre batteritid tak. Bedre batteritid i telefonerne ville også være dejligt. Og jeg ser meget frem til Apple Intelligence, da jeg forventer det er noget jeg kommer til at bruge rigtigt, rigtigt, meget.
Og selvfølgelig mindre priser over hele linjen.
David Munch skrev:Tonny Freimanis skrev:Det handler åbenbart mest om de kommende iPhones, Apple Watches, og om opdateringer af operativsystemer til de forskellige wearables.
Tyndere ur med bedre batteritid tak. Bedre batteritid i telefonerne ville også være dejligt. Og jeg ser meget frem til Apple Intelligence, da jeg forventer det er noget jeg kommer til at bruge rigtigt, rigtigt, meget.
Og selvfølgelig mindre priser over hele linjen.
Det dér med priserne. Der tror jeg, at du er nødt til at hoppe over i et parallelt univers. :0)
Der er jo ikke sket de helt store revolutionerende ting med iPhone de sidste mange år, og rygterne plejer altid at passe, så det der overraskelses moment man havde på et tidspunkt, det er jo, desværre, helt væk. I hvert fald for mig.
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.
angelodk skrev:
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.
Det er folk som dig som er skyld i de er så dyre nu! Apple ved de sælger færre, så for at tjene det samme, hæver de prisen. Kan du så købe nogle flere, noget oftere!
David Munch skrev:angelodk skrev:
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.Det er folk som dig som er skyld i de er så dyre nu! Apple ved de sælger færre, så for at tjene det samme, hæver de prisen. Kan du så købe nogle flere, noget oftere!
Hvis de lavede en iPhone 16 Mini, ville jeg overveje det.
Men det gør de ikke, så det gør jeg ikke.
David Munch skrev:angelodk skrev:
Før i tiden skiftede jeg hvert andet år, når der var nyt design. Det gør jeg ikke mere. Nu skifter jeg når den gamle ikke kan mere.Det er folk som dig som er skyld i de er så dyre nu! Apple ved de sælger færre, så for at tjene det samme, hæver de prisen. Kan du så købe nogle flere, noget oftere!
Javel, det er da min skyld😂
Jeg køber ny hvert år fra nu af🤪
angelodk skrev:David Munch skrev:angelodk skrev:
Javel, det er da min skyld😂
Jeg køber ny hvert år fra nu af🤪
Det er ikke nok. Du skal på mindst et dusin. :0)
Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!
David Munch skrev:Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!
Modtaget🫡 Er der en bestemt farve i ønsker?
angelodk skrev:David Munch skrev:Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!
Space Yellow.
angelodk skrev:David Munch skrev:Plus en til hver herinde. Mindre kan ikke gøre det!
Sådan en lækker skrig-neon-orange.