xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
377
160
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone 17 Air i 2025?
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


2290

160
13. august 2024 @ 17:35
ASCII jonglør

Apple rygtes at være på vej med en "iPhone 17 Air" i 2025, skriver Euroinvestor, der citerer Business Insider.

Hvis dén materialiseres ud af The Apple Dream Scenario, så ku' jeg godt...

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  18
0
  620

2290

160
13. august 2024 @ 19:16
ASCII jonglør

9to5Mac's analyse på rygterne om en iPhone Air:

An ‘iPhone Air’ makes more sense than an ultra high-end iPhone Slim

- og ja, der er åbenlyst tale om rygter, men sidder man og putter lidt med sit næste iPhone-køb (som jeg gør pt.), så indgår rygter om den næste-næste iPhone naturligvis også i ens købsovervejelser. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4672

415
13. august 2024 @ 21:44
FPU
Factory skrev:

Apple rygtes at være på vej med en "iPhone 17 Air" i 2025, skriver Euroinvestor, der citerer Business Insider.

Hvis dén materialiseres ud af The Apple Dream Scenario, så ku' jeg godt...

Den artikel var der ikke meget kød på. Men OK, der skulle jo også være tale om en slankere iPhone. :0)

Spirituel Maskine

2290

160
13. august 2024 @ 21:52
ASCII jonglør

Nope, ikke meget ky' på, blot rygter - ingen rigtig substans, nærmere som suppe kogt på en pind. Men sådan er det, når man ikke kun støtter sig til den åndsfattige logistiske positivisme: man drømmer fremtidsminder - som det digt den franske digter Réne Char (1907-1988) engang skrev:

"Hver gang beviserne bryder sammen, svarer digteren med en salve af fremtid."

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4672

415
13. august 2024 @ 21:54
FPU
Factory skrev:

9to5Mac's analyse på rygterne om en iPhone Air:

An ‘iPhone Air’ makes more sense than an ultra high-end iPhone Slim

- og ja, der er åbenlyst tale om rygter, men sidder man og putter lidt med sit næste iPhone-køb (som jeg gør pt.), så indgår rygter om den næste-næste iPhone naturligvis også i ens købsovervejelser. 

Lidt mere info i den her artikel, men den er stadig ret "luftig". ;0)

Jeg forstår dog ikke, hvorfor 12 og 13 Mini blev et flop. Jeg elsker min 12 Mini, netop fordi den ikke er større, end den er. Det bliver en trist dag for mig, den dag 12 og 13 Mini er forældede.

Spirituel Maskine

4672

415
13. august 2024 @ 21:55
FPU
Factory skrev:

Nope, ikke meget ky' på, blot rygter - ingen rigtig substans, nærmere som suppe kogt på en pind. Men sådan er det, når man ikke kun støtter sig til den åndsfattige logistiske positivisme: man drømmer fremtidsminder - eller som det digt den franske digter Réne Char (1907-1988) engang skrev:

"Hver gang beviserne bryder sammen, svarer digteren med en salve af fremtid."

Nydeligt citat. Og brugbart.

Spirituel Maskine

1445

23
15. august 2024 @ 08:04
Stormogul

I min hverdag, der bruger jeg min telefon mindre og mindre. Jeg søger mest rundt på nettet, ringer og skriver. Så i mit tilfælde, så håber jeg der kommer noget mindre/slankere, eller måske en foldbar.
jeg gav min mor en iPhone 15 i fødselsdagsgave, og jeg selv har altid været til pro modeller. Men jeg hælder mere til dem uden pro efterhånden. De er billigere, vejer mindre og opfylder faktisk alle mine behov.

Så jeg håber der kommer noget smalt, småt, fold, et eller andet der ikke fylder så meget.
Det må være alderen der gør det🤷🏻‍♂️


8630

205
15. august 2024 @ 08:24
Poseidon

Jeg har meget svært ved at se hvem den telefon appelerer til, udover influencers på Youtube.

Jovist, vi vil alle gerne have en lettere og tyndere telefon, men nok ikke til Apples 50% merpriser.

Der var engang en Mac...

173

6
15. august 2024 @ 12:29
Novice
En tyndere iPhone? Er vi ude i en "bend-gate" igen?


Jeg er personligt ligeglad med en tyndere iPhone. Jeg kan ikke se meningen med det. Min IP15 PM er en rigtig fin størrelse.

Så med mindre de kan forbedre batterilevetiden i en tyndere iPhone, så er det ikke interessant.


2290

160
15. august 2024 @ 14:05
ASCII jonglør

Her er vi vel ude i to ting - mindst:

  • Steve Jobs' kendte grundstrategi: "People don't know what they want until you show it to them. That's why I never rely on market research. Our task is to read things that are not yet on the page."
  • Titanium vs aluminium. Titanium udviser generelt en højere trækstyrke ift. aluminium, men titanium har en højere vægtfylde; måske kan en speciel titanium-legering bruges?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

173

6
16. august 2024 @ 09:47
Novice

Men derfor giver en tyndere iPhone stadig ingen mening. Som i slet ingen mening. 

IP15PM er perfekt som den er i dag.


2290

160
16. august 2024 @ 11:10
ASCII jonglør

Måske strider en iPhone Air mod den enkeltes sunde fornuft - men hvad siger forretningsfolk og markedet? Let’s Go!

Oplevelsen af “Jamen….det giver jo slet ingen mening!” får man i øvrigt ofte, når man ser hvad der produceres og konsumeres. De få gange, hvor jeg fx er gået igennem en Normal-butik, har jeg haft præcis den oplevelse. Alligevel sælges de nok junk til, at Normals dyre butikslejemål på diverse by-strøg sagtens kan betales. Og det opfattes som normalt….

Igen - Steve Jobs: “People don't know what they want until you show it to them. That's why I never rely on market research. Our task is to read things that are not yet on the page."

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4672

415
16. august 2024 @ 13:49
FPU
Factory skrev:

Måske strider en iPhone Air mod den enkeltes sunde fornuft - men hvad siger forretningsfolk og markedet? Let’s Go!

Oplevelsen af “Jamen….det giver jo slet ingen mening!” får man i øvrigt ofte, når man ser hvad der produceres og konsumeres. De få gange, hvor jeg fx er gået igennem en Normal-butik, har jeg haft præcis den oplevelse. Alligevel sælges de nok junk til, at Normals dyre butikslejemål på diverse by-strøg sagtens kan betales. Og det opfattes som normalt….

Igen - Steve Jobs: “People don't know what they want until you show it to them. That's why I never rely on market research. Our task is to read things that are not yet on the page."

Det er da rigtigt nok. Men han var også god til at holde produktlinien simpel, noget som både John Scully og til dels Tim Cook glemte.

Da Steve Jobs og NeXT blev købt tilbage til Apple for at give dem et fremtidssikret OS, stillede Jobs sig op og lavede en tegning med fire felter og sagde, at det var alt, hvad der var brug for, nemlig en billig bærbar, en billig stationær, en dyr bærbar og en dyr stationær. Samtidig fjernede han stort set alt perifert udstyr fra produktionen, undtagen ting som mus, tastaturer og skærme. Det var måske at skære lige lovlig dybt, men Apple overlevede, og det skal vi jo bare være glade for i dag.

Men Jobs ville nok have været betænkelig ved alle de modelvariationer, som Apple tilbyder i dag, fordi de alt andet lige fordyrer, komplicerer og forsinker fremstillingsprocessen.

Spirituel Maskine

2290

160
16. august 2024 @ 15:34
ASCII jonglør

Korrekt - men at sammenligne Apples situasjask dengang han købte NeXT tilbage til Apple ift. dagens marked for digitale enheder er jo lidt som at sammenligne æbler og pærer. For hvis man vil overleve som en global storleverandør af digitale enheder idag, er man simpelthen nødt til at udvikle nye designs, chips m.v. for at kunne tilbyde de forskellige hardware-områder en bred vifte af produkter - det er jo ikke svært at erkende. Dengang med NeXT stod Apple  jo i en helt anden situation end idag, for dengang var det jo en pioner-tid med anderledes udfordringer.

Kravet til mange forskellige slags digitalt hardware gælder naturligvis især Apple, der modsat alle andre udelukkende kører egne OS på alle sine enheder. Hvor grænsen så går for, hvor meget man kan/bør sprede sig mht. udvikling og produktion af hardware, er jeg ret sikker på, at Apple er meget opmærksom på. Om de så forsøger sig med en iPhone Air - well, vi får se. Apple har jo altid dannet spydspids i den innovative del af dette marked, så en iPhone Air-agtig smartphone er vel ikke umulig. Et sådant produkt kunne jo også (igen  ) blive en yet another game changer for Apple og dermed måske også for markedet...

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2290

160
21. august 2024 @ 17:34
ASCII jonglør

Så følges der op på rygterne om en iPhone 17 Air aka iPhone 17 Ultra:

iPhone 17 Air won’t be the best iPhone, but it will be the future


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4672

415
21. august 2024 @ 18:32
FPU
Factory skrev:

Så følges der op på rygterne om en iPhone 17 Air aka iPhone 17 Ultra:

iPhone 17 Air won’t be the best iPhone, but it will be the future


Tja, Forvirringen blev i hvert fald ikke mindre.

Spirituel Maskine

2290

160
21. august 2024 @ 19:16
ASCII jonglør

Well, rygter er jo per definition en slags oplyst forvirring - og det ellevte bud som bekendt udsiger: Forvirring Fremmer Forståelsen (det’ ik’ engang løgn), så venter der….. noget. Et eller andet. På et tidspunkt. Senest i 2025. Ifølge rygter.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4672

415
21. august 2024 @ 21:00
FPU
Factory skrev:

Well, rygter er jo per definition en slags oplyst forvirring - og det ellevte bud som bekendt udsiger: Forvirring Fremmer Forståelsen (det’ ik’ engang løgn), så venter der….. noget. Et eller andet. På et tidspunkt. Senest i 2025. Ifølge rygter.

Du glemte:

Vist nok, sådan cirka. :0)

Spirituel Maskine

2290

160
30. august 2024 @ 17:26
ASCII jonglør

Hvor meget suppe kan man ret beset koge på iPhone 17 Air-rygter?

Forudsætter vi, at en iPhone 17 Air får samme størrelse som iPhone 15 Max, der som bekendt har et grundareal på 159,9 x 7,67 mm, hvor meget suppe vil man så kunne koge i en iPhone 17 Air? Sæt venligst kryds og indsend. Præmien vil være en iPhone 117.

  • 93,13 ml
  • 93,1337 ml
  • 93,133755 ml

En iPhone 17-suppeterning kan downloades her.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”