Hvordan klarer jeg den? Hvor finder jeg "Settings"?
Nåf...., det var en ommer. Jeg tænkte at iOS nok var det samme som styresystemet på en iMac :-(
Hvordan retter man det?
Towle skrev:Nåf...., det var en ommer. Jeg tænkte at iOS nok var det samme som styresystemet på en iMac :-(
Hvordan retter man det?
Man kan ikke ændre kategorien på et indlæg., men det betyder jo heller ikke så meget.
Man kan vist heller ikke rette i overskriften, kun i selve teksten, og det kun inden for 15 (?) minutter efter uploadet.
Her er i øvrigt navnene på tidligere og nuværende operativsystemer på Apple-produkter:
System 1 til System 9
Mac OS X (10.0.4 Cheetah -> 10.6.8 Snow Leopard)
OS X (10.7.5 Lion -> 10.12.6 Sierra)
macOS (10.13.6 High Sierra -> 15 Catalina)
iOS var til både iPhone og iPad i starten, men nu har iPad's operativsystem sit eget navn (iPadOS), og iOS er nu kun til iPhone.
tvOS er til Apple TV
WatchOS er til AppleWatch
Tonny Freimanis skrev:Towle skrev:Nåf...., det var en ommer. Jeg tænkte at iOS nok var det samme som styresystemet på en iMac :-(
Hvordan retter man det?
Man kan ikke ændre kategorien på et indlæg., men det betyder jo heller ikke så meget.
Man kan vist heller ikke rette i overskriften, kun i selve teksten, og det kun inden for 15 (?) minutter efter uploadet.
Her er i øvrigt navnene på tidligere og nuværende operativsystemer på Apple-produkter:
System 1 til System 9
Mac OS X (10.0.4 Cheetah -> 10.6.8 Snow Leopard)
OS X (10.7.5 Lion -> 10.12.6 Sierra)
macOS (10.13.6 High Sierra -> 15 Catalina)
iOS var til både iPhone og iPad i starten, men nu har iPad's operativsystem sit eget navn (iPadOS), og iOS er nu kun til iPhone.
tvOS er til Apple TV
WatchOS er til AppleWatch
Ok, tak.