Macnyt har haft serviceeftersyn her til aften. Der har været arbejdet i maskinrummet (cirka 1.5 time). Beklager ulejligheden.
Tak for indsatsen
Dejligt, tak for indsatsen!
Takker,føles som det loades hurtige ind.
xlander skrev:Takker,føles som det loades hurtige ind.
+1
Hvis den slags følelser gør glad, så er det fint med mig
Hold da op!
14 x spam her til morgen. Frem med ukrudts-saksen!
Too Late! The Illuminati of Uganda er her! Vi er alle fortabte ! (…hvor pokker lagde jeg nu min nye Harry Potter Wizard Wand 2.0…?)
Factory skrev:Too Late! The Illuminati of Uganda er her! Vi er alle fortabte ! (…hvor pokker lagde jeg nu min nye Harry Potter Wizard Wand 2.0…?)
Måske sammen med sølvpapirshatten? :0)
Tonny Freimanis skrev:Factory skrev:Too Late! The Illuminati of Uganda er her! Vi er alle fortabte ! (…hvor pokker lagde jeg nu min nye Harry Potter Wizard Wand 2.0…?)
Uhadada, quelle surprise - et sardonisk smil fra en lektor i stensikker besiddelse af den i disse århundreder så udbredte materialistisk programmerede mental-arkitektur. Well, tiderne skifter...langsomt som altid...
Factory skrev:Tonny Freimanis skrev:Factory skrev:Too Late! The Illuminati of Uganda er her! Vi er alle fortabte ! (…hvor pokker lagde jeg nu min nye Harry Potter Wizard Wand 2.0…?)
Uhadada, quelle surprise - et sardonisk smil fra en lektor i stensikker besiddelse af den i disse århundreder så udbredte materialistisk programmerede mental-arkitektur. Well, tiderne skifter...langsomt som altid...
Selv uhadada. Jeg brugte trods alt en smiley. Men sølvpapirshat var det eneste, jeg kunne komme på i tryllestavskategorien, som faktisk også kunne skjule en tryllestav.
Fandt du den forresten? Hvis ikke, så se under Harry Potter usynlighedskåben, hvis du ellers kan få øje på den. :O)