Link til EB-artikel: Klik.
M3-chip.
Op til 18 timers streaming.
Indbygget "Neural Engine" til AI-formål.
13'' og 15''
Fra 9999,- Kr.
Det lyder svedigt, især hvis lyden er god. Andre, som er fristet?
Jeg har ventet længe på den her, så jeg opgrader nu endeligt min M3 Macbook til en M3 Macbook Air. Og Apple har endeligt lavet en dedikeret SKU til en 16GB/512GB model, så der kommer nok nogle gode tilbud på den.
David Munch skrev:Jeg har ventet længe på den her, så jeg opgrader nu endeligt min M3 Macbook til en M3 Macbook Air. Og Apple har endeligt lavet en dedikeret SKU til en 16GB/512GB model, så der kommer nok nogle gode tilbud på den.
Har du skrevet forkert, for jeg syntes ikke det giver mening at "opgradere" en M3 Macbook (pro?) til en M3 Macbook Air.
PallMei skrev:David Munch skrev:Jeg har ventet længe på den her, så jeg opgrader nu endeligt min M3 Macbook til en M3 Macbook Air. Og Apple har endeligt lavet en dedikeret SKU til en 16GB/512GB model, så der kommer nok nogle gode tilbud på den.
Har du skrevet forkert, for jeg syntes ikke det giver mening at "opgradere" en M3 Macbook (pro?) til en M3 Macbook Air.
Den er fra 2016, og nej, det er ikke en Pro. En helt normal Macbook.
David Munch skrev:PallMei skrev:David Munch skrev:Jeg har ventet længe på den her, så jeg opgrader nu endeligt min M3 Macbook til en M3 Macbook Air. Og Apple har endeligt lavet en dedikeret SKU til en 16GB/512GB model, så der kommer nok nogle gode tilbud på den.
Den er fra 2016, og nej, det er ikke en Pro. En helt normal Macbook.
Ok, men det der forvirrer er, at du skriver M3. Det var nok en i5.
PallMei skrev:Ok, men det der forvirrer er, at du skriver M3. Det var nok en i5.
Det er fordi det *er* en M3. Intel har også brandet nogle af deres chips M3.