Hej.
Batteriet i min MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) er ved at være fladt.
Hvor har i bedst erfaring med at få det skiftet (jeg bor mellem Viborg og Århus) og hvor meget vil det koste?
Hansa skrev:Hej.
Batteriet i min MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) er ved at være fladt.
Hvor har i bedst erfaring med at få det skiftet (jeg bor mellem Viborg og Århus) og hvor meget vil det koste?
Der er en vejledning her og hvis kigger batteribyen og lignende sider, kan du finde batteri fra ca. 400kr og op
Du kan også klikke dig igennem hos Apple og se hvad det vil koste. Der kan det nok være en fordel at bruge Safari, hvis den er så smart at identificere maskinen automatisk.
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Hvis ikke du har mod på at kaste dig ud i "gør det selv" projektet - så har jeg kun gode erfaringer med at rep af Apple produkter hos Fastfix i Aarhus.. https://fastfix.dk/mac-reparation/
Plejer også at være til ret fornuftige priser.
Tak for input. Jeg er ikke gør det selv typen så det bliver nok ved Fastfix som Grosboel foreslår 🤔👍😃
Hej Grosboel.
Ja, de kører da med fornuftige priser. Det bliver nok dem, som skal skifte batteriet i min Mac.
Tak for svar.👍