Jeg arbejder på en iMac M1 (2021) med OS X 14.1.2 / Sonoma. Jeg er med i et betaprogram for noget lydediteringssoftware, og som en del af det, spørger udviklerne til forskelligt om min maskine; spørgsmål som jeg ikke kender alle svarene på. Fx
OSX Base Version, OSX Dot Version, Audio Interface, Video Card. Hvor kan jeg finde disse informationer (og hvad er de)?
vh, Carsten
CarstenO skrev:Jeg arbejder på en iMac M1 (2021) med OS X 14.1.2 / Sonoma. Jeg er med i et betaprogram for noget lydediteringssoftware, og som en del af det, spørger udviklerne til forskelligt om min maskine; spørgsmål som jeg ikke kender alle svarene på. Fx
OSX Base Version,
14
OSX Dot Version,
1
Men du burde opdatere til 2
Audio Interface,
Tjek din lyd ind og ud indstillinger i Systemindstillinger lyd. Men hvis du brugte andet det indbyggede, ville jeg mene du vidste besked
Video Card.
Den indbyggede i M1 (mig bekendt er andet ikke muligt på Apple Silicon og bliver det næppe nogensinde)
Hvor kan jeg finde disse informationer (og hvad er de)
vh, Carsten
CarstenO skrev:Video Card.
Apple-menuen --> Om denne Mac --> Systemrapport --> Grafik/Skærme.
PallMei skrev:OSX Dot Version,
1
Certainly :-) Hvordan? (hvad er overhovedet Dot Version?)
vh, Carsten
CarstenO skrev:PallMei skrev:OSX Dot Version,
1
vh, Carsten
OS X 14.1.2 / Sonoma
Base.Dot.Fix ;)
PallMei skrev:CarstenO skrev:PallMei skrev:OSX Dot Version,
1
vh, Carsten
OS X 14.1.2 / Sonoma
Base.Dot.Fix ;)
Mistico. Jeg plejer at få notifikation, når der er opdatering, men det har jeg ikke fået denne gang. Det må jeg lige kigge på
CarstenO skrev:PallMei skrev:CarstenO skrev:PallMei skrev:OSX Dot Version,
1
vh, Carsten
OS X 14.1.2 / Sonoma
Base.Dot.Fix ;)
Mistico. Jeg plejer at få notifikation, når der er opdatering, men det har jeg ikke fået denne gang. Det må jeg lige kigge på
Den er ikke helt ny. Fra den 21/12 såvidt jeg lige kunne finde ud af. Men tror også der er forskel på hvor hurtigt du bliver underrettet afhængig af hvor kritisk et hul der lukkes. Systemindstillinger->generelt->software opdateringer->Automatiske opdasteringer->i