Hejsa - man har åbenbart valgt at lave skriftstørrelsen på eb.dk om, således at undertegnede SKAL
have briller på for at kunne læse det.
Man kan selvfølgelig zoome for at forstørre teksten, men så skal man sidde og scrolle sidelæns hele tiden.
Er der et sted man kan justere dette ikke i skriftstørrelser - for det er en anden tekst den forstørrer ?
Prøv med cmd-+
Her er et hack jeg selv bruger. Jeg har nogle bookmarks med nedenstående som adresse. De åbner ikke en ny side, men forstørre eller formindsker skriftstørrelsen uden at Zoome. Du kan også gentage.
Du kan flere bookmarks med forskellige værdien af det jeg har understreget.
javascript:var%20p=document.getElementsByTagName('*');for(i=0;i%3Cp.length;i++)%7Bif(p%5Bi%5D.style.fontSize)%7Bvar%20s=parseInt(p%5Bi%5D.style.fontSize.replace(%22px%22,%22%22));%7Delse%7Bvar%20s=12;%7Ds+=6;p%5Bi%5D.style.fontSize=s+%22px%22%7D
For at mindske ændre du til negativ.
javascript:var%20p=document.getElementsByTagName('*');for(i=0;i%3Cp.length;i++)%7Bif(p%5Bi%5D.style.fontSize)%7Bvar%20s=parseInt(p%5Bi%5D.style.fontSize.replace(%22px%22,%22%22));%7Delse%7Bvar%20s=12;%7Ds-=6;p%5Bi%5D.style.fontSize=s+%22px%22%7D
Sorry - fik ikke nævnt at det er på min iPhone
Sorry - fik ikke nævnt at det er på min iPhone
Stig Bindner skrev:Sorry - fik ikke nævnt at det er på min iPhone
Mit tip er også til iPhone, for du har postet i iPhone kategorien.
Men du kan godt redigere bookmarks på din Mac, hvis det er nemmere og så lade synkroniseringen sørge for at de også et på iPhone.
Hej
I adresse feltet tryk på AA til venstre...frem kommer en meny nederst... A 100 % A...tryk på A til højre for at forstørre tekst.
Mvh
Takker - det virker som det skal