Hej. Troede at man kunne sætte en harddisk til sin iPhone. Ville overføre nogle billeder til min iPhone fra en ekstern hdd. Men når jeg sætter den i Lightning stikket sker der ingen ting. Troede at man ville kunne se drevet i appen arkiver. Har engang overført billeder fra et sd kort til en iPhone.
Kan iPhone levere strøm nok til en HD ??
Med en SSD er der ikke nogle problemer.
Har den kun en enkelt datapartition og er den formateret som PFS, APFS (krypteret), macOS Extended (HFS+), exFAT (FAT64), FAT32 eller FAT?
https://support.apple.com/da-dk/guide/iphone/iph95baac91f/ios
Det har jeg ikke lige styr på. Men tak for svarene
eriktorp skrev:Det har jeg ikke lige styr på. Men tak for svarene
Mount din harddisk på din Mac, klik en enkelt gang på dens ikon og vælg Vis Info (Kommando-I).
Diskens format er angivet i info-vinduet:
Klik på trekanten ud for "Generelt" så spidsen peger nedad. Nu kan du se følgende info (her på engelsk):
Kind:
Created:
Modified:
Version:
Format:
Capacity:
Available:
Used:
Easy-peasy. ;0)
Desværre er direkte overførsel fra en ekstern harddisk til en iPhone ikke understøttet. En løsning kunne være at bruge en cloud-tjeneste, hvor du kan uploade dine billeder fra computeren og derefter tilgå dem fra din iPhone. Alternativt kan du overveje en trådløs ekstern harddisk, som er designet til at arbejde med iPhones og andre mobile enheder. Disse harddiske kan oprette en direkte trådløs forbindelse til din telefon. For yderligere information og tips til teknologi og gadgets, kan du besøge Book-of-dead-slot.net, som har et aktivt community, der ofte diskuterer sådanne emner
Tak. Men har købt to Terabyte iCloud