Hvordan nedlægger man en Facebook-konto?
Hej Towle - hvis du skriver samme spørgsmål på Google får du øverst svaret på dit spørgsmål - endda fra Facebook selv:
Sådan sletter du din konto permanent via Kontocenter:
Christian A. Frank skrev:Hej Towle - hvis du skriver samme spørgsmål på Google får du øverst svaret på dit spørgsmål - endda fra Facebook selv:
- Fra din hovedprofil skal du trykke på øverst til højre på Facebook.
- Rul ned, og tryk på Indstillinger og privatindstillinger.
- Tryk på Se mere i Kontocenter.
Jeg kommer ikke længere end til "Punkt 3." Resten går der kage i. Det er nok mig der ikke har forstået det, selv om det skulle være en simpel køreplan.
Her er hvad der møder mig, når jeg er logget ind på Facebook:
Det virker ikke. Der kommer bare en ny adgangskode, og hvad skal jeg bruge den til? Og det er ligegyldigt hvilket af jeg sætter prik i.
Towle skrev:Christian A. Frank skrev:Hej Towle - hvis du skriver samme spørgsmål på Google får du øverst svaret på dit spørgsmål - endda fra Facebook selv:
- Fra din hovedprofil skal du trykke på øverst til højre på Facebook.
- Rul ned, og tryk på Indstillinger og privatindstillinger.
- Tryk på Se mere i Kontocenter.
Jeg kommer ikke længere end til "Punkt 3." Resten går der kage i. Det er nok mig der ikke har forstået det, selv om det skulle være en simpel køreplan.
Her er hvad der møder mig, når jeg er logget ind på Facebook:
Det virker ikke. Der kommer bare en ny adgangskode, og hvad skal jeg bruge den til? Og det er ligegyldigt hvilket af jeg sætter prik i.
Det er vel koden på din Facebook konto og for at bekræfte at det faktisk er dig og du faktisk ønsker at gøre det.
Jeg kaster håndklædet i ringen :-(
Så lykkedes det.
Towle skrev:Så lykkedes det.
Det manglede da også bare.
Tillykke med "sejren" over Zuckerberg.