Ifølge denne skulle jeg have valgmuligheder omkring vibrationer, men på min iPhone har jeg kun disse valgmuligheder (skærmbilled delt i 2 screenshots på grund af størrelse). Hvordan får jeg valgmuligheder i vibration?.
Du skal trykke på en lydtype først, fx på Beskedtone, så skulle der gerne stå Vibration øverst.
Derinde kan du så vælge mellem de tilgængelige vibrationsmønstre, eller oprette et nyt nederst.
Har prøvet - valgmuligheden er der ikke - kun en masse forskellige lydmuligheder, intet om vibration. Det er for øvrigt omkring ringetone - telefonlyd - jeg gerne vil have vibration.
MichaelCorfitsen skrev:Har prøvet - valgmuligheden er der ikke - kun en masse forskellige lydmuligheder, intet om vibration. Det er for øvrigt omkring ringetone - telefonlyd - jeg gerne vil have vibration.
Og det står heller ikke øverst oppe i Ringtoner når du trykker på den?
Hmm, har du måske slået Vibration fra under Indstillinger → Tilgængelighed → Berøring?
Ellers prøv at poste et billede af din skærm, efter du har trykket på Ringetone.
Nej - ingen steder valgmulighed omkring vibration.
MichaelCorfitsen skrev:Har prøvet - valgmuligheden er der ikke - kun en masse forskellige lydmuligheder, intet om vibration. Det er for øvrigt omkring ringetone - telefonlyd - jeg gerne vil have vibration.
Haptisk feedback er vibration.
Fundet - tak for alle input.