MBP 2011 OS 10.11.6 og GoodSync 12.2.0.0. (samme problem på iMac 2019 OS 14.1 og GoodSync 12.4.4.4).
Jeg vil oprette et nyt job, men kan ikke finde den disk hvorpå også OS-systemet er, og hvorpå den mappe er, som jeg vil syncronisere. Det mærkelige er, at jeg tidligere har oprettet job hvor netop den disk er venstre side, og selvom der anføres "not found in parent" fungere jobbet uden problemer. Jeg har set på tilladelser, men de har været uændret så længe jeg kan huske. "Local" med free 16,17 GB passer meget godt med disken. Under Volumes mangler disken som hedder "OS X 10.11.6". Hvor fejler jeg?.
Prøv at tjekke i diskværktøj om den er aktiv (mounted). Kan være den jobbet automatisk mounter den.
En anden ting er at operativ system og data er splittet op i APFS (hver sin beholder), men skjult for brugere og apps. Mener dog ikke 10.11 understøtter APFS, men at det først kom i 10.13.
Disken er fuldt synlig og jeg kommunikere fuldt ud med den. Den er Mac OS - udvidet. Og stadig - det job der er i GoodSync fungere fint, det er oprettelse af nye job der driller.