Jeg har dags dato oprettet en ny playliste, den første på iOS 17.1, og nu bliver billedet på playlisten All Woman IKKE udfyldt af fire vilkårlige pladecovers i selve playlisten længere (se foto); ikke jordens undergang, men når jeg nu vælger at betale for Apple Music—og samtidig tænker på de 300 OCD timer, jeg tidligere har brugt i iTunes på manuelt at udfylde alle ID tags og Album Artwork 100 procent korrekt på samtlige mine mp3’ere—så fatter jeg bare ikke Apple nogle gange.
It wasn’t broke, so don’t fucking fix it!
Her ses det tydeligt, at den gamle playliste Hot Slammin’ Hip-Hop/R&B/Soul har billedet af de fire covers til rådighed under Edit, mens det samme ikke er tilfældet for den nye playliste All Woman:
Nu betaler alle jo for deres musik via en streamingtjeneste, men jeg har stadig alle de gamle, downloadede sange, mp3’ere, fra nettets vilde ungdom; de første sange er fra Napster, som jeg opdagede i 1999, mens jeg boede i USA og gik på Ohio University, siden kom jo LimeWire, eMule, BearShare, Gnutella, Morpheus, Kazaa, Grokster.
Det var vilde tider på nettet… 🥳🤩😎🤓