Jeg oplever at min Philips hue reagere ualmindelig langsomt efter opdatering til iOS 17.
Da jeg var på iOS 16 tændte og slukkede det lynhurtigt via hjem, widget og Philips appen. Men nu, efter iOS 17, så kan der sagtens gå 10-15 sekunder fra jeg trykker, til det tænder. Det samme gælder på alle mine hue kontakterAndre der oplever noget lignende?
Ingen forskel her.
Heller ikke her mærker jeg forskel med iOS 17 men syntes dog jeg mærker forskel efter jeg opdaterede Philips Hue hubben til matter. Der er kommet forsinkelser på at lyset tænder blandt andet når min sensor registre en bevægelse.
Hvilken telefon styre du Hue med?
Gælder det også i hue app, ellers kunne du prøve at synkronisere opsætningen med hjem igen.
Her virker det lynhurtigt uanset om det er Hjem eller Hue appen.
Det slår mig lige, at det har reageret langsomt siden jeg fik ny fiberboks fra waoo, samt deres ‘mesh’. Kan det have en indflydelse?
Når jeg åbner hue appen, så er den længe om at få forbindelse. Så der kan godt gå 15-20 sekunder før jeg kan trykke på noget.
Jeg oplever i ny og næ, at det går langsomt (10-15 sek.) engang i mellem på iOS 16 også, men det sker sjældent. Dog skete det faktisk i dag, men her til aften var der ingenting. Hverken via Hue app eller Widget på iOS.
Da vi kom hjem her til aften, og min telefon nærmede sig hjemmet, der tændte lyset også uden problemer.
Nogle gange er den hurtigt, andre gange langsom. Men jeg oplever altid kvaler med alting der er relateret til Homekit og Siri efter en stor iOS opdatering, så jeg er ikke overrasket. Det plejer at løse sig selv som månederne går, og så starter det forfra til næste september.
Mere irriteret er jeg over at Raise-to-speak stort set ikke virker mere på mit Series 4 ur, efter watchOS 10 opdateringen.
Der er netop kommet en opdatering til Hue appen, måske det hjælper på de problemer.
Nogle gange føler man sig dum!!
Jeg træk strømmen fra min hue bridge og satte den til igen, og nu kører det🥳🥳