Jeg har en rigtig god - lidt ældre - Canon scanner, som kan tage alle formater, positive og negative samt glasplader, men efter de sidste to opdateringer af systemet findes der tilsyneladende ingen software, som fungerer længere. Er der nogen som har en løsning på dette? Jeg har tænkt på at købe en gammel MacPro men ved ikke om det er en god idé.
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
VueScan skulle kunne klare det.
jeg bruger Microsoft Lens appen på min iphone til at scanne dokumenter. fungere super godt syntes jeg
Har en tudsegammel Microtek Scanmaker 8700. VueScan klaret det fint
Jeg har altid anvendt VueScan men den kan ikke arbejde sammen med MacOs Catalina - har tjekket på deres website.
Jeg anvender min MacBook Pro til scanning af dias og papirbilleder og har altid brugt VueScan men den kan ikke arbejde sammen med macOS Catalina
Det er ikke scanneren som er problemet det er macOS Catalina som VueScan ikke kan arbejde sammen med
margrethesmac skrev:Det er ikke scanneren som er problemet det er macOS Catalina som VueScan ikke kan arbejde sammen med
Måske du skal hente en ældre version, hvis det er fordi nyeste version ikke længere understøtter Catalina