Hej,
er det muligt at få esim til Apple Watch der har sit eget selvstændige telefonnummer?
og dernæst til en fornuftig månedlig pris, forbruget vil være meget meget lavt.
Bh.
Ikke umiddelbart. Det er bundet op på det simkort du har i mobilen.
Det skal lige siges at det egentligt ikke behøver særskilt telefonnummer.
Det jeg mente var egentligt bare om jeg kan tilkøbe esim, uden at uret så er knyttet op til mit nummer eller Apple id, men eget Apple id.
Har lige fundet noget hvor Apple kalder det family setup, så det kan nok lade sig gøre. Spørgsmålet er om nogen danske udbydere udbyder dette.
eSIM har ikke noget at gøre med dit Apple ID
Du oprettet et eSIM abonnement fra dit Apple Watch, via din normale udbyder (hvis de tilbyder dette), og så får du samme tlf.nr. på dit ur som du har på din iPhone.
Ure'et kan nu benyttes uden at du har din telefon med dig, da der nu er adgang til din tlf. udbyder direkte, og ikke gennem din iPhone.
Og jo "Family Sharing" er også understøttet i DK
Nej, Family Setup er desværre ikke understøttet af danske udbydere endnu. Lidt mærkeligt, da Telia tilbyder det både i Norge og Sverige.
På dansk kalder Apple det Indstil familie. Det er en smart funktion, hvor man kan opsætte et Apple Watch til et familiemedlem uden iPhone. Forhåbentlig bliver det muligt i Danmark en dag.
Tak for brugbart svar Michael.
Håber også det snart kommer 👍
Michael Rasmussen skrev:Nej, Family Setup er desværre ikke understøttet af danske udbydere endnu. Lidt mærkeligt, da Telia tilbyder det både i Norge og Sverige.
På dansk kalder Apple det Indstil familie. Det er en smart funktion, hvor man kan opsætte et Apple Watch til et familiemedlem uden iPhone. Forhåbentlig bliver det muligt i Danmark en dag.
Ahh - ja den havde jeg helt glemt :)
Og ja skørt at vi ikke har dette i DK endnu - både 3 (UK & HK) & Telia (NO & SE) har det jo