Nogen der har kontakt info på Macnyt`s egen Mactekniker, der har værksted på Amager, som jeg husker det?
Har et bizart problem med en tordenflue, der er kravlet ind i skærmen på min 2020 MacBook Pro M1 og ville høre hvad der evt. kan gøres ved det, udover at skifte skærmen, hvis an skulle være så hysterisk.
Hans hjemmeside er https://www.macmo.dk/
Jesper Arning skrev:Nogen der har kontakt info på Macnyt`s egen Mactekniker, der har værksted på Amager, som jeg husker det?
Har et bizart problem med en tordenflue, der er kravlet ind i skærmen på min 2020 MacBook Pro M1 og ville høre hvad der evt. kan gøres ved det, udover at skifte skærmen, hvis an skulle være så hysterisk.
Apple skiftede dem tidligere, men om det kun var inden for garantien, kan jeg ikke huske, men har du undersøgt muligheden hos dem?
angelodk skrev:Apple skiftede dem tidligere, men om det kun var inden for garantien, kan jeg ikke huske, men har du undersøgt muligheden hos dem?
Jeg er ikke nået så langt, men alt hvad jeg har fundet på nettet indikerer at det kun er inden for garantien og den er udløbet.
Men ..
Den lille infame satan er lige her og nu ikke at se på skærmen, spørgsmålet er så hvor den er kravlet hen og om den kommer igen. Jeg afventer lige og ser hvad der sker og kontakter så evt. Apple mandag for at høre hvad de siger.
Jeg havde en der kom ind på min 2 ½ år gamle 27" iMac, og lagde sig til at dø, lige midt på skærmen, lige midt i synsfeltet, hvilket resulterede i en ny skærm til knap 6000,- 😪
Jesper Arning skrev:angelodk skrev:Apple skiftede dem tidligere, men om det kun var inden for garantien, kan jeg ikke huske, men har du undersøgt muligheden hos dem?Jeg er ikke nået så langt, men alt hvad jeg har fundet på nettet indikerer at det kun er inden for garantien og den er udløbet.
Men ..
Den lille infame satan er lige her og nu ikke at se på skærmen, spørgsmålet er så hvor den er kravlet hen og om den kommer igen. Jeg afventer lige og ser hvad der sker og kontakter så evt. Apple mandag for at høre hvad de siger.
Den er nok søgt hen mod Thunderbolt-porten. ;o)
Giffi skrev:Jeg havde en der kom ind på min 2 ½ år gamle 27" iMac, og lagde sig til at dø, lige midt på skærmen, lige midt i synsfeltet, hvilket resulterede i en ny skærm til knap 6000,- 😪
Det var det jeg virkeligt frygtede, jeg mener det er ikke så pokkers længe siden jeg købte maskinen brugt for en hel del opsparede kr. og en "ny" refurbished skærm til sådan en her, koster omkring de 3500 kr.
Jeg bemærkede at når jeg slukkede skærmen søgte den ind mod midden af skærmen og når jeg lod skærmen stå tændt, søgte den ud imod venstre side og tilsidst forsvandt den helt.
Hvorfor og hvordan aner jeg ikke men den er ikke set siden.
Det er altså bittert at sidde og stirre på det lille dyr, krybe rundt inde i ens skærm og jeg er altså ellers ikke typen, der lader mig påvirke synderligt at ting jeg ikke kan ændre på.
Tonny Freimanis skrev:Den er nok søgt hen mod Thunderbolt-porten. ;o)
Hvis man kunne vise det grafisk kunne jeg finde på at få det som en tatovering .
En Thunderbug på vej imod en Thunderbolt port, måske med ferie oppakning på nakken?
Jesper Arning skrev: Jeg bemærkede at når jeg slukkede skærmen søgte den ind mod midden af skærmen og når jeg lod skærmen stå tændt, søgte den ud imod venstre side og tilsidst forsvandt den helt.
Hvorfor og hvordan aner jeg ikke men den er ikke set siden.
Jamen, så har du vel printet den ud?
Jeg finder selv bille-vejen ud….
Factory skrev:Jeg finder selv bille-vejen ud….
Der må efterhånden være kø ..