Jeg overvejer enten en lille foto printer eller en print service online til at printe et par billeder indimellem.
Har i er bud på en billig løsning med printer og blæk / papir eller en god online service ?
Kvaliteten skal ikke være professionel, der er bare tale billeder der skal sættes op på køleskabet eller lignende.
Det taler for en printer at jeg kan printe når jeg vil og det taler for online service at det klart nok er billigere.
Hvis de skal være i ordentlig kvalitet, og printes på fotopapir, så skal du have en blækprinter, og så er vi nok oppe omkring 3.000+,- for en som laver ordentlig kvalitet. Derudover så skal du så have et vidst løbende forbrug, for at dine blækpatroner ikke tørrer ud. Og ud fra hvad du beskriver, så lyder det ikke som noget der gøres ofte? Så mit råd er helt klart bare at bruge en online printservice. De koster ikke meget nutildags, helt ned til under halvanden krone, og så er der er virkelig langt op til 3.000,- + printerpapir + patroner, selv med forsendelsen. Og sidstnævnte er også ret hurtigt med online services..
Jeg har en hp-sprocket. Den kan præcis det du efterlyser.
PallMei skrev:Jeg har en hp-sprocket. Den kan præcis det du efterlyser.
ok det er den jeg lige er endt med at sidde og kigge på.
Kan fås brugt for under 500 kr
Den er et godt valg ?
Jesper Arning skrev:PallMei skrev:Jeg har en hp-sprocket. Den kan præcis det du efterlyser.
ok det er den jeg lige er endt med at sidde og kigge på.
Kan fås brugt for under 500 krDen er et godt valg ?
Ja, til 500kr går du ikke galt.