Hej,
Er der en venlig sjæl der ved hvordan jeg fjerner denne liste der hedder "iPhone".
Den er blevet oprettet ved en fejl da jeg lukkede en konto ned, hvor jeg blev spurgt om jeg ville gemme kontakterne på iPhonen eller slette dem. Jeg valgte ved en fejl at gemme dem på iPhone.
På forhånd tak.
Klik på "Rediger" i top venstre hjørne, og slet den.
Rene Larsen skrev:Klik på "Rediger" i top venstre hjørne, og slet den.
Har været der. Kan ikke slette via Redigér. Alt er nedtonet når jeg klikker på Redigér.
Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter
Hej,
Kan man ikke bare svirpe til venstre på listen?
mvh
Agulhas skrev:Hej,
mvh
Ikke dem med Alle.
PallMei skrev:Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter
Hvis ikke det virker, så er her en hvordan du markere flere kontakter og sletter dem. Hvis du holder fingrene i bunden scroller den, så man kan godt markere alle it et huk. Men det tager nok lidt tid at komme ned i bunden af 721 kontakter.
https://www.macrumors.com/how-to/delete-multiple-contacts-at-once-iphone/
PallMei skrev:Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter
Der er ikke noget.
Der er min iCloud, og min Exchange. Ikke noget om kontakter direkte på iPhone.
Agulhas skrev:Hej,
mvh
Nope. Det kan man ikke.
PallMei skrev:PallMei skrev:Hvad under konti i systemindstillinger->kontakter
Hvis ikke det virker, så er her en hvordan du markere flere kontakter og sletter dem. Hvis du holder fingrene i bunden scroller den, så man kan godt markere alle it et huk. Men det tager nok lidt tid at komme ned i bunden af 721 kontakter.
https://www.macrumors.com/how-to/delete-multiple-contacts-at-once-iphone/
God idé. Hvis ikke jeg kan fjerne selve LISTEN fra oversigten kan jeg bruge dit link.
Bare en ide
I stedet for at slette dem via iPhone, har du så forsøgt via mac/macbook i kontakter der ?
Stig Bindner skrev:Bare en ide
I stedet for at slette dem via iPhone, har du så forsøgt via mac/macbook i kontakter der ?
Jo, men med mindre jeg misforstår, så betyder "iPhone" at listen er lokal på iPhone.
Ja - du har nok ret - sorry
PallMei skrev:Stig Bindner skrev:Bare en ide
Jo, men med mindre jeg misforstår, så betyder "iPhone" at listen er lokal på iPhone.
Jo, listen ligger lokalt på iPhone'en.
Jeg fik aldrig løst det her, for det viser jeg at en stor del af de 700 kontakter i "Alle iPhone" står som forbundne (se foto) og sletter jeg kontakten på "Alle iPhone" sletter jeg den også på "Exchange"-kontoen. Det er noget rod, men nu får kontakterne på "Alle iPhone" lov at ligge ... mærkeligt.
Kan du ikke merge dem sammen ??
Get rid of duplicate contacts on iPhone
Rene Larsen skrev:Kan du ikke merge dem sammen ??
Get rid of duplicate contacts on iPhone
Det er det modsatte, han skal splitte dem op, så han kan slette dem på iPhone uden at de slettes på hans konti.
Dirla skrev:Jeg fik aldrig løst det her, for det viser jeg at en stor del af de 700 kontakter i "Alle iPhone" står som forbundne (se foto) og sletter jeg kontakten på "Alle iPhone" sletter jeg den også på "Exchange"-kontoen. Det er noget rod, men nu får kontakterne på "Alle iPhone" lov at ligge ... mærkeligt.
Er det ikke at trykke minus ved en af dem og de er ikke længer forbundet. Jeg kan godt se det er mange at gøre enkeltvis. Jeg har dog ikke flere konti aktive med samme kontakter, så kan ikke se om der er nogle muligheder for at batch Behandle dem.
Men har 2 ideer.
1. Gå niveaut op til lister og gå ind i listen iPhone mappen isoleret. Kan du så ikke slette dem der, uden det påvirker exchange kontakterne.
2. Midlertidig sluk for exchange kontakter i indstillinger og slet alle under iphone. Derefter aktiver exchange kontakter igen.
Du kan i begge tilfælde teste med 1-2-3 kontakter, før du sletter alt.
PallMei skrev:Dirla skrev:Jeg fik aldrig løst det her, for det viser jeg at en stor del af de 700 kontakter i "Alle iPhone" står som forbundne (se foto) og sletter jeg kontakten på "Alle iPhone" sletter jeg den også på "Exchange"-kontoen. Det er noget rod, men nu får kontakterne på "Alle iPhone" lov at ligge ... mærkeligt.
Er det ikke at trykke minus ved en af dem og de er ikke længer forbundet. Jeg kan godt se det er mange at gøre enkeltvis. Jeg har dog ikke flere konti aktive med samme kontakter, så kan ikke se om der er nogle muligheder for at batch Behandle dem.
Men har 2 ideer.
1. Gå niveaut op til lister og gå ind i listen iPhone mappen isoleret. Kan du så ikke slette dem der, uden det påvirker exchange kontakterne.
2. Midlertidig sluk for exchange kontakter i indstillinger og slet alle under iphone. Derefter aktiver exchange kontakter igen.
Du kan i begge tilfælde teste med 1-2-3 kontakter, før du sletter alt.
Hvis jeg skal anvende “minus” tegnet kræver det at alle kontakter åbnes en ad gangen.
Ad 1 - nope. Hvis jeg sletter en forbunden kontakt slettes den i Exchange
Ad 2 - tror det er den bedste løsning. Den har jeg ikke tænkt på. Jeg tester det af inden så længe.