iOS 16.4.1 og macOS 13.3.1 er hvad jeg lige har fanget på nuværende tidspunkt.
og efter at have installeret begge, kan min mac og min iphone ikke længere se hinanden, selv ikke med kabel...
Hvis problemet ikke lader sig løse, kunne det være en god idé at bruge Apples Feedback Assistant til at lave en rapport om det, så det kan blive rettet i en senere version af macOS / iOS. Det gør jeg stor brug af. YouTuberen Zollotech fortalte, at Apple faktisk tager alle indrapporteringerne alvorlig, selvom de ikke besvarer dem alle.
Genstart..
Jeg har genstartet både mac og iphone flere gange uden at det har hjulpet.
Når jeg stikker telefonen et kabel fra mac'en begynder den at lade, så porten er ikke død.
Nå, det svarer jo på mine overvejelser om, hvorvidt min gamle iphone 11 skulle have nyt batteri eller helt udskiftes, når jeg nu får penge tilbage i skat...
Kaj Christiansen skrev:Jeg har genstartet både mac og iphone flere gange uden at det har hjulpet.
Når jeg stikker telefonen et kabel fra mac'en begynder den at lade, så porten er ikke død.
Nå, det svarer jo på mine overvejelser om, hvorvidt min gamle iphone 11 skulle have nyt batteri eller helt udskiftes, når jeg nu får penge tilbage i skat...
Og du har klikket "Trust" på den pop-up du får på din iPhone når du forbinder med kabel ?? - jeg får denne pop-up, hvis ikke jeg har haft forbindelse i et stykke tid (1/2 år eller mere)
Jeg får ikke nogen pop up denne gang; den kom da jeg opdaterede forrige gang; det er jo kun et par uger siden.
Før opdateringen kørte det problemfrit både på wi-fi og med kabel, men nu kan hverken Finder, fotos eller musik se telefonen.
Lige en opfølgning. Det viste sig, at det var stikket der var ved at stå af. At det skete samtidig med opdateringerne var en tilfældighed.