Vi er ude i så mange emulerings lag at jeg faktisk ville være mere overrasket over at det virkede.
Er det for at få adgang til flere spil end der er for steam til Mac. Mange spillene der er Mac kompatible er garanteret Windows versioner som er konverteret til Mac med hjælp af Crossover nedenunder.
Jeg har ikke erfaring med at køre Steam under crossover, men hvis det er muligt må der være fora omkring det. Du må også have fået ideen fra et sted, som nok har flere oplysninger.
Pjock skrev: er der nogen herinde der bruger Crossover til at spille steam spil på deres macbook og kan i få det til at virke? når jeg starter Steam op kommer den bare med en sort kasse også ikke mere. som om den ikke loader steam login delen.
Har du prøvet et spørge på deres forum: https://www.codeweavers.com/compatibility/crossover/steam ??
Og benytter du en supporteret version til dit macOS ? - se nedenfor:
har fået svar fra deres support og der er desværre problemer med at få steam og Ubisoft til at virke pt, og de har ikke nogen horisont for en løsning.
det er en Macbook pro 14" med nyeste Ventura jeg har forsøgt på.
Så kom der en rettelse/update til Crossover og nu virker det sku. Så nu kan jeg få installere ubisoft connect og spille Anno 1800. Er netop sat igang med at hente de 50GB. Har allerede prøvet med Steam og kan køre mine windows spil direkte i MacOS.
Hej Pjock
Jeg har en Mac Book Air M2 256GB harddisk og vil gerne spille GTA 5 på den.
Hvis jeg henter Crossover, har jeg så også behov for at hente Windows, eller kan man spille GTA 5 direkte fra Crossover?
Håber at du kan hjælpe.
/Michael
MRoder skrev:Hej Pjock
Jeg har en Mac Book Air M2 256GB harddisk og vil gerne spille GTA 5 på den.Hvis jeg henter Crossover, har jeg så også behov for at hente Windows, eller kan man spille GTA 5 direkte fra Crossover?
Håber at du kan hjælpe.
/Michael
Crossover kræver ikke at du henter eller installere windows. Om man kan spille GTA 5 på apple silicon, kan jeg desværre ikke hjælpe med.
Tak PallMei
Jeg må prøve at hente Crossover som "prøve" og se om det virker.
Hey. Der er et utal af videoer på youtube der både guider igennem hvordan gør men også som tester spil igennem. Især en der hedder Andrew Tsai. Hele hans kanal handler om mac og crossover faktisk.
Tak for svar - har aldrig prøvet det før, så det lyder som en god start at tjekke youtube og Andrew Tsai kanal.
Jeg prøver og ser om det ikke kan lykkes.
håber du fik noget ud af det og kan spille nogen spil på din macbook. :)