Jeg har pludselig fået et problem med adgangskode til HP printer. Jeg har adgangskoden på papir, men får ingen adgangskode. Jeg har forsøgt med at trække stikket på HP printer og slukke iPad, uden resultat. Mærkeligt for jeg har adgang med iPhone, MacBook Pro og min kones iPad. Hvordan laver jeg reset på HP printeren. ?
Hvad er helt præcis dit problem.
Har du oprettet din printer med, at du SKAL bruge en adgangskode for at printe?
Er det for at logge ind via printeres website?
En mere uddybende forklaring vil formentlig være til god hjælp
Ikke mindst hvilken printer model der er tale. Mon ikke HP også har nogle vejledninger.
Tak for svar. Har forsøgt med HP og bliver videre stillet til engelsk HP side uden læsning.
sonderklasse skrev:Hvis du ønsker hjælp, må du komme med nogle detaljer. Hvilken printer og hvor præcis og hvordan har du problemer.Tak for svar. Har forsøgt med HP og bliver videre stillet til engelsk HP side uden læsning.
“” løsning”
problem : Min iPad er på blutoth, den har printeren på indstillinger. Indstillinger er de samme som min kones iPad som virker med HP printeren. Jeg mangler bare adgangskoden. Hvordan får jeg HP’s adgangskode gendannet. Irriterende problem. HP’ hjemmeside gav ikke noget konstruktivt. Ellers må jeg opsøge ‘en ven’ med min iPad under armen.