Konen har snart føsda, og hun ønsker sig et stativ (ikke tørrestativ) men sådan et man kan sætte en telefon og keylight på og lave “down photos” med. Det skal være sådan et stativ der holder telefonen fast med MagSafe i stedet for klammer. Findes der en BT trigger-knap til at tage billeder med, så hun ikke skal snige sig ind under eller over telefonen for at trykke på den røde trigger-knap der er på displayed?
Er det noget herinde der har forstand på den slags, og hvor man evt. kan købe dem billigt på Black Friday?
LV426 skrev:
Findes der en BT trigger-knap til at tage billeder med, så hun ikke skal snige sig ind under eller over telefonen for at trykke på den røde trigger-knap der er på displayed?
Hvis hun i forvejen har et Apple Watch, kan hun bruge det som udløser til kameraet (og i øvrigt se hvad kameraet ser)
Ja, jeg har lige testet på mit ur.
Fedt. Rigtig godt. Tak for det. Kan man bare købe et hvilet som helst boomstick til det magSafe "greb"?
Jeg er helt nu inden for den slags. Så jeg kan ikke lige se for mig, hvordan "grebet" og ring-light kan monteres på samme stativ/arm :)
Hej,
Jeg har ikke selv sættet, men begge dele er tilpasset samme istandard 1/4" gevind.
Måske skulle då gå lidt op i størrelse (diameter) af ringlys?
https://www.proshop.dk/Streamingudstyr/Streamplify-Ring-Light-14-36cm-Black/3034594
Her er min iPhone med MagSafe på Steamplify 14 ring. Min MagSafe holder er en anden model end på ovenstående link, men princippet er det samme.