Jeg kan simpelthen ikke få hul igennem til YouSee PLAY app’en (indtil fornyligt kaldet YouSee Tv & Film app’en) på ExpressVPN, NordVPN eller ClearVPN.
Den kommer med en fejlmeddelelse om at YouSee Play virker ikke med denne VPN forbindelse eller YouSee Play virker ikke, når du er i udlandet.
Jeg har ellers siden de glade Nikolaj Sonne dage i So Eing Ding brugt OverPlay VPN med både DR og TV 2 i udlandet, men nu kæmper YouSee en brav kamp for at stopper VPN streaming.
Er der nogle, der har fundet en løsning på problematikken?
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Det fungerer uden VPN indenfor EU/EØS - hvor oplever du problemer?
Lige nu er jeg i Edinburgh, og her får jeg denne meddelelse:
Ja Brexit har haft mange konsekvenser og nu for dig. Held og lykke med VPN, det ser ud som TV udbydere er opmærksomme og sporer anderledes end tidligere.
iPhoneX skrev:Jeg kan simpelthen ikke få hul igennem til YouSee PLAY app’en (indtil fornyligt kaldet YouSee Tv & Film app’en) på ExpressVPN, NordVPN eller ClearVPN.
Den kommer med en fejlmeddelelse om at YouSee Play virker ikke med denne VPN forbindelse eller YouSee Play virker ikke, når du er i udlandet.
Jeg har ellers siden de glade Nikolaj Sonne dage i So Eing Ding brugt OverPlay VPN med både DR og TV 2 i udlandet, men nu kæmper YouSee en brav kamp for at stopper VPN streaming.
Er der nogle, der har fundet en løsning på problematikken?
Har du prøvet VPN-byen?
De bryster sig af, at kunne netop det du efterspørger.
Prøv at stille samme svar inde på https://www.recordere.dk/ ,der er andre der har haft samme problem.