Jeg har købt mig en iPhone 13 (er superglad for den!) og vil gerne have en MagSafe oplader til bilen, så leder efter nogle anbefalinger. Hvad siger eksperterne her på Macnyt?
Jeg kigger på noget ala den her.
Vil også gerne have trådløs CarPlay så overvejer denne fra THansen. Er der nogen der kender den? Er en smule nervøs for kvaliteten, men kan godt lide prisen😜
Jrg har købt en brodit holder til magsafe laderen også et beslag fra dem også der passer specifikt til min bilmodel.
Jeg har den trådløse CarPlay, som du linker til fra THansen.
Har brugt den i over 1 år og den virker upåklageligt hver gang med min Iphone 13 pro max.
Den er utrolig nem at sætte op - den gør det stort set selv.
Jeg har den holder du linker til, den er sgu fin og gør hvad den skal. Telefonen er ikke røget af en eneste gang. Den kan sagtens anbefales.
jeg købte den på mytrendyphone, der kostede den 149 på det tidspunkt.
Pjock skrev:Jrg har købt en brodit holder til magsafe laderen også et beslag fra dem også der passer specifikt til min bilmodel.
Det samme her, hver en krone værd.
Søren F. Sørensen skrevVil også gerne have trådløs CarPlay så overvejer denne fra THansen.
Harald Nyborg har også en i samme prisleje den bruger jeg og har ingen problemer med den.
Du skal være OBS på at nogle biler (mærker) bare ikke er gode venner med den ene eller anden adapter, så det er en god ide at sørge for at man kan returnere.