ja altså, det er lidt træls at blive tituleret "nyt medlem", når nu jeg har været medlem i over 20 år
/tina
Tina Holm skrev:ja altså, det er lidt træls at blive tituleret "nyt medlem", når nu jeg har været medlem i over 20 år
/tina
Jeg oplevede det samme i lang tid. og jeg reagerede på det ved at skrive "Nyt medlem siden 2006" nede i det lille felt, hvor man kan tilføje et par ord til sin profil.
Jeg fandt så sidenhen ud af, at ens "rang" afhænger af, hvor mange indslag, man har leveret, så hvis du fortsætter med at være inaktiv, bliver du ved med at være "Nyt medlem". Hvis og når du har skrevet et vist antal indlæg (eller blot svaret på andres indlæg), skifter du status til (vist nok) "Novice", og derfra tøffer det så stille og roligt derudad med forfremmelse for (vist nok) hver 500 indsalg, oder so (måske lidt færre i starten).
Jeg vænnede mg så til at kommentere min "rang" nede i fodnoten, og jeg var allermest stolt over det i den tid, hvor jeg var "Stormogul", for da kunne jeg titulere mig sev som "Gul stormmåge". DET var tider! :0)
Jeg mistede over 1000 på tælleren for en del år siden, da Palle ordnede en eller anden fejl...
Men "kvalitet frem for kvantitet" - ikke den der "min er størst"!
Måske vigtigst af alt: At Palle orker at vedligeholde og udvikle 🙏
Martin Ammentorp skrev:Jeg mistede over 1000 på tælleren for en del år siden, da Palle ordnede en eller anden fejl...
I det mindste er du stadigvæk Gul stormmåge. Jeg må jo nøjes med at være Spirituel maskine. :0)
Martin Ammentorp skrev:Jeg mistede over 1000 på tælleren for en del år siden, da Palle ordnede en eller anden fejl...
ja, det er vildt fedt at det her sted stadig findes
:thumpsup: /tina