Macnyt skifter Name Server og det kan medvirke til, at websitet macnyt.dk ikke kan besøges i en kortere periode. I bedste fald burde alt virke normal senest 16-02-2022 @ 21.00.
Meld jeres erfaringer i denne tråd...
Pft
/PP
Den virker her, på nuværende tidspunkt. Medmindre jeg er blevet omledt til en falsk russisk hjemmeside som høster mine Mac-interesser til Putins databaser.
Snakker du russisk Palle?
Njet, men jeg har bemærket, at jeg ikke selv kan komme på macnyt via min mobil (browser), ... her havner jeg på en anden generisk side der intet har med macnyt.dk at gøre og har også hørt fra enkelte brugere at de heller ikke kan komme på. Så jeg er lidt bekymret for om der er en fejl i omlægningen.
Jeg har kunnet tilgå din side fra min telefon hele dagen igennem. Ingen problemer her.
Safari på iPhone 12 Mini kl. 14.58 heute:
Mine observationer er, at det virker fint på computere, men via mobil er der (nogle steder) udfordringer. Men dette er ikke nødvendigvis det korrekte billede da der også er meldinger fra mobilbrugere der fortæller at det virker.
Så du viser her, at det virker fint på en mobilos' :) dog med det eksperimentale dark-mode aktiveret :)
Dog er det fortsat underligt, at det virker for nogle personer og ikke andre, der er trods alt næsten 24 timer siden DNS ændringen blev udført.
Kunne det tænkes at de lige skal tømme deres cache?
Ufomekaniker skrev:Kunne det tænkes at de lige skal tømme deres cache?
Jeg tror også at det handler om "tålmodighed", ... hvilket betyder and diverse skal clear-cache mv.
Nogen der kender et bedre værktøj end dette for at se om DNS ændringer har spredt sig..?
Så er der hul igennem igen her på iPhone. Dermed sluttede endnu et Suez-kanal-fænomen.
Som viste sig, at være et IPv6 problem (tak til Nihad for den analyse af zone filen - og ikke tak til IPv6)
så der hul ... :D
Nihad skrev:så der hul ... :D
Også her…
Efter Macnyt har skiftet DNS, har jeg fået 3 opkald fra indere i Tyskland og Grækenland, omkring at min Microsoft konto udviser skumle transaktioner.
Coincidence??? I think not!
Mine opkald plejer at komme fra US, men samme personer og samme emne, ...
Coincidence??? I think not!
Når I får de her opkald, så gør som Tom Mabe: Klik.