Man har da lov at håbe på at det så også kommer på dansk...
Ja bliver nu meget godt hvis hun snart kan snakke dansk. Ikke fordi jeg tror jeg vil bruge det ret meget men er træt at det røde ikon på dem i homekit haha tror der er en fejl eller noget når der er noget rødt.
Tror næppe man kan konkludere, at det kommer på dansk, fordi det kommer på svensk.
Se bare på Apple TV - her blev Siri med svensk sprog lanceret for mange, mange år siden. Det mangler stadig i Danmark og vi hører ikke noget om at det vil komme.
Beman skrev:Tror næppe man kan konkludere, at det kommer på dansk, fordi det kommer på svensk.
Se bare på Apple TV - her blev Siri med svensk sprog lanceret for mange, mange år siden. Det mangler stadig i Danmark og vi hører ikke noget om at det vil komme.
Det er meget underligt, at AppleTV findes både på svensk og også norsk bokmål, men ikke på dansk. Så enhver lille forandring vælger jeg at tolke positiv 😜
Kald mig bare naiv...
Det er også i Norge nu. Så mangler vi bare Danmark.
https://www.recordere.dk/2022/01/hei-siri-nu-testes-tale-med-homepod-mini-og-apple-tv-i-norge/
Lad os håbe at de i den sammenhæng giver dansk Siri en ordentlig overhaling. Jeg synes den er så ubrugelig. Sætter jeg en timer på 6 minutter, så starter den konsekvent en på én time, og det har den gjort i flere år.
David Munch skrev:Sætter jeg en timer på 6 minutter, så starter den konsekvent en på én time, og det har den gjort i flere år.
Hva’ siger du til den?
Jeg bruger tidtagning flere gange dagligt, ofte via Siri, og har aldrig oplevet dét problem.
Man kan formulere sig på flere måder, men jeg bruger normalt “Tag tid i seks minutter” eller “Indstil tidtagning til seks minutter”
Flemming Larsen skrev:Og også på Dansk..
https://www.recordere.dk/2022/01/wow-siri-dansk-homepod-mini-testes-ogsaa/
Super👍
Michael Rasmussen skrev:David Munch skrev:Sætter jeg en timer på 6 minutter, så starter den konsekvent en på én time, og det har den gjort i flere år.
Hva’ siger du til den?
Jeg bruger tidtagning flere gange dagligt, ofte via Siri, og har aldrig oplevet dét problem.
Man kan formulere sig på flere måder, men jeg bruger normalt “Tag tid i seks minutter” eller “Indstil tidtagning til seks minutter”
“Sæt en timer på 6 minutter”, hvilket bliver korrekt hørt. Timerne der startes er bare altid på én time..