Findes der et program til Mac M1 der kan finde og slette duplikater af fotos og videoer, både på pc'en og de andre enheder der bruger iCloud.
Prøvede Duplicate photo fixer pro, men det virker ikke. Havde siddet en time og hakket billeder af for så at slette dem. Troede de ville blive slettet både på Mac'en, i skyen og på min iPhone, men da jeg kørte programmet igen dukkede alle billederne op igen. Skide irriterende og jeg har nu fået mine penge refunderet i stedet for.
Jeg har søgt på nettet og er bare i tvivl om dem der findes, for man læser både godt og dårligt om alle sammen.
Fedt hvis nogen kunne smide et link op til noget der bare virker !
På forhånd tak :-)
Npr folk efterlyser software til oprydning, plejer jeg at nævne Daisy Disk og Grand Perspective.
Jeg bruger dem ikke selv, men generelt har feedback på min anbefaling været god.
Jeg ved dog ikke, om de kan det, som du efterlyser, men du kan jo tage et kig på dem og se, om de kan finde og slette dubletter henover dine forskellige enheder.
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Freestyle69 skrev:Findes der et program til Mac M1 der kan finde og slette duplikater af fotos og videoer, både på pc'en og de andre enheder der bruger iCloud.
Med udgangspunkt i at du benytter icloud til det hele så skal du ikke gøre det på din mac men på din iPhone.
Kors den er god og den koster, enten abonnerer du på den i en periode eller køber den.
Tro mig jeg har spildt masser af tid på at rydde op i 30.000+ billeder der alle lå i iCloud og det var en kamp, Gemini på iPhone fiksede det på ingen tid og uden en masse frustrationer.
Freestyle69 skrev:Findes der et program til Mac M1 der kan finde og slette duplikater af fotos og videoer, både på pc'en og de andre enheder der bruger iCloud.
Jeg bruger Power Photos til Fotos programmet, netop til det formål.
Prøvede Duplicate photo fixer pro, men det virker ikke. Havde siddet en time og hakket billeder af for så at slette dem. Troede de ville blive slettet både på Mac'en, i skyen og på min iPhone, men da jeg kørte programmet igen dukkede alle billederne op igen. Skide irriterende og jeg har nu fået mine penge refunderet i stedet for.
Det skyldes ikke bare at du ikke at har hentet originalerne ned, men i stedet bruger optimeret lagring i Fotos, og derfor kun har redigeret på kopier?
Tak for svarene 🙂 jeg endte med https://apps.apple.com/us/app/gemini-photos-gallery-cleaner/id1277110040 Det er absolut det fedeste program til oprydning. Købte det da det kun kostede 135,- kr.. kan absolut anbefales.