Jeg har søgt på nettet men har endnu ikke kunne finde løsningen. Hvordan ser jeg mine Home Movies fra iTunes biblioteket i TV app (OS 15). I TV app er der alle muligheder for leje, køb og streame, men mine egne film (rippede DVDer m.m..) er ikke at se som de var i iTunes/Apple TV.
MichaelCorfitsen skrev:Jeg har søgt på nettet men har endnu ikke kunne finde løsningen. Hvordan ser jeg mine Home Movies fra iTunes biblioteket i TV app (OS 15). I TV app er der alle muligheder for leje, køb og streame, men mine egne film (rippede DVDer m.m..) er ikke at se som de var i iTunes/Apple TV.
Har aldrig selv prøvet, men er det ikke det man bruger computer app'en til
https://support.apple.com/da-dk/guide/tv/atvbc876df1e/15.0/tvos/15.0
Jo, og deling er sluttet til. I iTunes har jeg en komplet oversigt over mine Home Movies ("Egne videoer") og kan vælge direkte, men intet i TV app. Det er den oversigt jeg mangler.
Hvorfor bruger du tv app i stedet for computer app.
ps. Jeg har køre stadig med at hjem-knappen går til program-oversigt ikke til Apple TV+ som du måske gør.
Hvis du står på 'Library' tab'en, og så i venstre menues holder musen over 'Library' sektion overskriften, så vil du se en 'Edit' option til højre for 'Library' - klik på denne, og vælg hvad du ønsker at have i menuen.
PallMei skrev:Hvorfor bruger du tv app i stedet for computer app.
Jeg havde en forventning om, at mulighederne fra iTunes var til stede i TV app.
ps. Jeg har køre stadig med at hjem-knappen går til program-oversigt ikke til Apple TV+ som du måske gør.
Ikke forstået.
Rene Larsen skrev:Hvis du står på 'Library' tab'en, og så i venstre menues holder musen over 'Library' sektion overskriften, så vil du se en 'Edit' option til højre for 'Library' - klik på denne, og vælg hvad du ønsker at have i menuen.
Er det dette du mener - det synes ijeg kke giver noget.
Til alle. Jeg kopierede et par film over i biblioteket "Home Movies" i "Media" under iTunes biblioteket. I TV app tilføjede jeg filmene - og så kom der, som i iTunes, "Egne Videoer" i TV app. We have had a problem. Tak for input.
MichaelCorfitsen skrev:Rene Larsen skrev:Hvis du står på 'Library' tab'en, og så i venstre menues holder musen over 'Library' sektion overskriften, så vil du se en 'Edit' option til højre for 'Library' - klik på denne, og vælg hvad du ønsker at have i menuen.
Er det dette du mener - det synes ijeg kke giver noget.
[...]
Nej - det er som jeg skrev 😎
Jeg har slet ikke disse muligheder (eller jeg kan ikke finde dem). Er du på Apple TV, på TV app på computer eller hvor?. Dit er engelsk, al mit er dansk.
MichaelCorfitsen skrev:Jeg har slet ikke disse muligheder (eller jeg kan ikke finde dem). Er du på Apple TV, på TV app på computer eller hvor?. Dit er engelsk, al mit er dansk.
Jeg er i TV app’en på min Mac - og fra dit egen skærmdump burde ‘Library’ på dansk være ‘Bibliotek’
MichaelCorfitsen skrev:PallMei skrev:Hvorfor bruger du tv app i stedet for computer app.
Jeg havde en forventning om, at mulighederne fra iTunes var til stede i TV app.
Ikke forstået.
Ud fra kategorien troede jeg vi snakkede Apple Tv boks, altså Apple Tv hardwaren.