Hejsa
Har en iPhone 12 Pro, og nogen gange går skærmen ned i lysstyrke,
sådan kan den være noget tid, før den umotiveret kommer tilbage til maks belysning som den er indstillet til.
Nogen der ved hvorfor, og har en god ide, til at undgå dette ?
Ps. den er med nyeste software version.
Har du True Tone og/eller Automatisk lysstyrke slået til?
Læs om det her: Sådan justerer du lysstyrken
Nej - men tror kun at den gør det når den står til opladning, måske for ikke at blive for varm, ved det ikke.
Stig Bindner skrev:Nej - men tror kun at den gør det når den står til opladning, måske for ikke at blive for varm, ved det ikke.
Ja, jeg tror den bliver for varm. Har aldrig selv oplevet på min 12 pro, men syntes at erindre det for youtubere der tester ydelse (ikke et 12 pro problem, men iPhones generelt, hvert fald med oled). Står den i solen, siden du har fuld lysstyrke, det vil nok hellere ikke gøre den køligere. Men det kan måske også være for at forhindre burn-in og/eller mindske strømforbrug.
👍
dp
Stig Bindner skrev:Nej - men tror kun at den gør det når den står til opladning, måske for ikke at blive for varm, ved det ikke.
Havde måske været en god oplysning i dit første indlæg…….🥵
Lidt Google resultat:
Hvis enheden bliver for varm………
- ….Skærmens lysstyrke dæmpes…..
Havde jeg vidst det i mit første indlæg, så havde jeg skrevet det.
Det kom først da jeg tænkte nærmere over hvor/hvornår det skete.
Min 12 pro gør det samme, men jeg oplever det kun når den bliver brugt meget, f.eks til spil eller video i længere til, så jeg tænker også det er pga. varmen den udvikler. Jeg oplever det aldrig ved almindelig brug i hverdagen.
👍