God eftermiddag mn'ere ...
Siden torsdag aften klokken cirka 20.25 har macnyt ikke været tilgængelig. Dette blev opdaget ask egen drift men også via brugere med dirrende hænder og abstinenser, der kontaktede undertegnede direkte
Siden da har A-Z været analyseret og det viser sig sent fredag eftermiddag, at en lokal router er blevet fejlbehæftet, hvorfor en ældre model er blevet støvet af og sat i drift midlertidigt.
Der er nu hul igennem (ser det ud til) og hjulene kører. I mellem tiden vil jeg forsøge at få indkøbt en ny og mere moderne router, der igen (og fremadrettet) skal trælle læsset.
Tak for tålmodigheden til dem, der havde tålmodighed og tak for tålmodigheden til dem, der ikke havde.
/PP
Super! Jeg har opgraderet til Ubiquiti Dream Machine Pro - jeg har derfor en Ubiquiti USG router liggende. (donation til forum hvis ønskes) hvis du selv kan sætte den op: https://www.ui.com/unifi-routing/usg
Mvh Søren
Det er netop USG'en der er røget (var det dig der gjorde det *griner*)
Er naturligvis interesseret og kan godt sætte den op.
How to proceed?
/PP
Hej igen, har sendt besked
Så er den støvet af og klar til Macnyt
...og afhentet. Siger tak til Prorege (Søren). Den bliver snart aktiveret således at den hedengange Linksys backup-enhed igen kan gå i graven.